FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Armani osniva međunarodni hotelski lanac

RIM, 1. lipnja 2005. (Hina/APA) - Talijanski modni car GiorgioArmani prelazi u hotelijerstvo kao partner arapskog društva EmaarHotels&Resorts sa sjedištem u Dubaiju, objavio je milanski poslovnidnevnik "Sole 24 Ore".
RIM, 1. lipnja 2005. (Hina/APA) - Talijanski modni car Giorgio Armani prelazi u hotelijerstvo kao partner arapskog društva Emaar Hotels&Resorts sa sjedištem u Dubaiju, objavio je milanski poslovni dnevnik "Sole 24 Ore".

Partnerstvo je sklopljeno kako bi u najvećim glavnim gradovima svijeta otvorili lanac luksuznih hotela pod imenom Armani.

U okviru ugovora vrijednog milijardu eura Armani je društvu Emaar Hotels & Resorts dao licencu da u sljedećih deset godina pod njegovim imenom izgrade i vode najmanje sedam hotela. Armani koji osim odjeće dizajnira i namještaj, preuzeti će kompletno unutrašnje uređenje hotela. Armani je jedna od najvećih modnih kuća u svijetu s ukupno 4.900 suradnika, 13 vlastitih tvornica i prodavaonicama u 39 zemalja svijeta.

Prvi hotel novog lanca Armani trebao bi biti dovršen i otvoren 2008. u Dubaiju. Hotel će biti smješten u zgradi Tower Burj Duabi, budućem najvišem neboderu na svijetu. Hotel Armani u Dubaiju zauzimat će dva do tri kata u tom neboderu, čija je izgradnja već počela. Imat će 175 soba i apartmana na površini od 40 tisuća četvornih metara. Uz to još dolaze restorani i bazeni. Osim toga će raspolagati i s nekoliko superluksuznih apartmana od po 160 četvornih metara površine, naravno potpuno dizajnirana od Armanija.

Sljedećih godina je zatim planirano otvaranje Armanijevih hotela u Londonu, Parizu, New Yorku, Tokiju, Šangaju i Milanu.

"Moda danas više no ikada određuje naš stil života - ona određuje znatno više od samo onog što nosimo i gdje živimo. Restorani u koje odlazimo, automobili koje vozimo, mjesta na kojima provodimo godišnje odmore i hoteli u kojima otsjedamo", kaže Armani.

Armanijev modni koncern već je godinama jedan od rijetkih koje nije pogodila kriza u indusstriji luksuzne robe: milanski gigant je i prošle, 2004. godine, uspio ostvariti povećanje prometa u odnosu na godinu prije, i to od čak 6,5 posto na 1,3 milijardu eura. Čista dobit iznosila je 125 milijuna eura. Grupa posebno dobro posluje s accessoirima, naočalama i namještajem.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙