FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Počeli radovi na punom profilu autoceste Rijeka - Zagreb

RIJEKA,31. svibnja 2005.(Hina) - Prvim miniranjem desne cijevi tunelaČardak na autocesti Rijeka - Zagreb označen je danas početak radova naizgradnji druge faze autoceste, odnosno izgradnja oko 55 kilometarapunog profila dionice od Kupjaka do Vrbovskog koja bi trebala bitizavršena do kraja 2008.
RIJEKA,31. svibnja 2005.(Hina) - Prvim miniranjem desne cijevi tunela Čardak na autocesti Rijeka - Zagreb označen je danas početak radova na izgradnji druge faze autoceste, odnosno izgradnja oko 55 kilometara punog profila dionice od Kupjaka do Vrbovskog koja bi trebala biti završena do kraja 2008.

Desna cijev tunela Čardak bit će dugačka 601 metar, a radove na tunelu i još 2396 metara kolnika obavit će tvrtka Konstruktor inženjering d.d. iz Splita. Vrijednost je radova 88,9 milijuna kuna, a rok završetka svibanj 2006.

Novac za izgradnju osiguran je zajmom njemačke banke Kreditinstalt fuer Wiederaufbau, odnosno od neiskorištenog dijela zajma za prvu fazu izgradnje autoceste.

Autocesta Rijeka - Zagreb izgrađena je u ukupnoj dužini od 146,5 kilometara; većim dijelom autocesta je punog profila, a oko 55 kilometara izgrađeno je kao poluautocesta s dva prometna traka.

Prva faza izgradnje autoceste završena je u lipnju 2004. kada je u promet puštena dionica Vrbovsko - Bosiljevo 2. Od ukupno 278 milijuna eura zajmova za izgradnju autoceste, nakon prve faze ostalo je oko 53 milijuna eura koji će biti utrošeni u drugoj fazi.

Kako je rekao predsjednik Uprave Autoceste Rijeka - Zagreb Zoran Klarić, revizija studije opravdanosti nastavka izgradnje iz siječnja ove godine potvrdila je da je "konačna faza izgradnje poluautoceste Stara Sušica - Kikovica dopunom na puni profil opravdana".

Nakon izrade studije, tvrtka Autocesta Rijeka - Zagreb d.d. izradila je Plan izgradnje od 2005. do 2008. te Projekt druge faze izgradnje autoceste.

Plan izgradnje podijeljen je u dva dijela; fazu 2A za koju su osigurana 53 milijuna eura i fazu 2B za koju se financijska konstrukcija izrađuje u suradnji s mjerodavnim ministarstvima.

Projekt druge faze izgradnje autoceste uključen je u Program građenja i održavanja javnih cesta od 2005. do 2008. koji je Vlada donijela u prosincu 2004. Vlada je odobrila početak radova na drugoj fazi te je putem mjerodavnog ministarstva sudjelovala u određivanju dinamike druge faze izgradnje.

Izvoditelji radova na drugoj cijevi tunela Čardak i Veliki Gložac izabrani su javnim natječajem u siječnju ove godine, a pripremni radovi na oba tunela započeli su u travnju ove godine.

U drugoj fazi izgradnje autoceste bit će izgrađeno ukupno 11 tunela, pa će odvijanje prometa na postojećim prometnicama u vrijeme radova biti posebno određeno.

Po procjenama, pri zatvaranju prometa na oko 30 minuta tijekom vikenda očekuju se kolone vozila do dva kilometra te normalizacija prometa 10 minuta nakon ponovnog otvaranja prometnica.

Ostalim danima promet će se obustavljati dva puta na dan, ujutro i uvečer, a tijekom najfrekventnijih dana u turističkoj sezoni radovi na miniranju tunela bit će posve obustavljeni.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙