FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Najava - gospodarstvo - za utorak, 24. svibnja

ZAGREB, 24. svibnja 2005. (Hina) - Najavljujemo važnije događaje zautorak, 24. svibnja.
ZAGREB, 24. svibnja 2005. (Hina) - Najavljujemo važnije događaje za utorak, 24. svibnja.

ZAGREB - Ured Svjetske banke u Hrvatskoj predstavit će Strategiju pomoći Svjetske banke (CAS) Republici Hrvatskoj u razdoblju od 2005. do 2008. godine. CAS je osnovni dokument Svjetske banke koji određuje politiku i strategiju potpore nekoj zemlji, a obično pokriva razdoblje od četiri godine. U njemu se određuju ciljevi i instrumenti potpore, pokazatelji postignutog i načini nadzora nad provedbom strategije (13,00, Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II).

ZAGREB - Na prigodnoj svečanosti bit će proglašene i dodijeljene "Zlatne dionice" za 2004. godinu najboljim sudionicima hrvatskog tržišta kapitala u prošloj godini u izboru organizatora dodjele tih priznanja Hrvatske televizije - redakcije emisije Poslovni klub, Jutarnjeg lista i Kapital kluba. Zlatne dionice dodjeljuju se uz ostalo za područja industrije, turizma, financija, obvezničkih i dioničkih otvorenih investicijskih fondova, a proglašava se i najznačajniji događaj na tržištu kapitala. Posebna nagrada daje se tvrtci s najboljim odnosima s javnošću kao i za najveći porast cijene dionice te za najveću dividendu (17,45 sati, Hotel Regent Esplanade zagreb, Mihanovićeva 2).

ZAGREB - U organizaciji Sektora za industriju Hrvatske gospodarske komore održat će se prezentacija Programa zaštite okoliša, energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije u Hrvatskoj. Bit će predstavljene i sadašnje i buduće aktivnosti na tom području Hrvatske banke za obnovu i razvitak i Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (HGK, Rooseveltov trg 2 u 11 sati).

ZAGREB - "Mobilia 2005. - konferencija o mobilnom marketingu" naziv je dvodnevnog skupa u organizaciji tvrtki Infoarena i Stratego, na kojemu će se analizirati mobilni marketing kao novije područje marketinškog djelovanja. Posebno će biti razmatrano pitanja treba li koristiti mobilnu komunikaciju kao nadopunu postojećim komunikacijskim kanalima ili joj pristupiti kao isplativijem i izazovnijem rješenju. Na ta, kao i na druga pitanja iz mobilnog marketinga, pokušat će odgovoriti dvadesetak domaćih i stranih predavača (9,00 sati, Pliva - Istraživački institut, Prilaz baruna Filipovića 29).

ZAGREB - Na kraju travnja u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje (HZZ) bilo je evidentirano 320.238 nezaposlenih osoba, što je za 2,7 posto ili za 8.737 osobe manje u odnosu na prethodni mjesec, a za 3.316 osoba ili za 1 posto više nego u travnju 2004. godine. Travanj je drugi mjesec zaredom da se bilježi smanjenje broja nezaposlenih na mjesečnoj razini, nakon što je veljača bila sedmi mjesec zaredom u kojem je zabilježeno povećanje nezaposlenosti. Smanjenje nezaposlenosti u odnosu na mjesec prije odraz je i sezonskih kretanja. Ožujak je uobičajeno mjesec od kada počinje trend povećanja sezonskog zapošljavanja. Stopa registrirane nezaposlenosti u Hrvatskoj za travanj ove godine, po prvim podacima Državnog zavoda za statistiku, iznosi 18,7 posto. To je smanjenje stope nezaposlenosti u odnosu na mjesec prije, budući je stopa registrirane nezaposlenosti za ožujak ove godine iznosila 19,2 posto.

ZAGREB - Cijene industrijskih proizvoda pri proizvođačima u Zagrebu su u ožujku bile niže za 0,4 posto u odnosu na prethodni mjesec, a prema prošlogodišnjem ožujku porasle su 6,9 posto, podaci su Odjela za statistiku Gradskog zavoda za planiranje razvoja grada i zaštitu okoliša. Promatrano prema glavnim industrijskim grupacijama, rast cijena u ožujku prema mjesecu ranije bilježi se kod energije, za 0,2 posto. Istodobno, cijene kapitalnih proizvoda na mjesečnoj su razini smanjene 0,2 posto, intermedijarnih proizvoda za 0,7 posto, trajnih proizvoda za široku potrošnju za 0,6 posto i netrajnih proizvoda za široku potrošnju za 0,5 posto. Na godišnjoj pak razini, cijene intermedijarnih proizvoda porasle su za 6,7 posto, energije za 1,9 posto, kapitalnih proizvoda za 1,6 posto te netrajnih proizvoda za široku potrošnju za jedan posto. Istodobno, cijene trajnih proizvoda za široku potrošnju smanjene su za 0,2 posto.

ZAGREB - Zagreb je u prva četiri mjeseca ove godine posjetilo 135,7 tisuća turista, što je tek 0,2 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, dok je nešto malo veći porast, od 1,3 posto, ostvaren sa 243,3 tisuća noćenja. Stranih je turista u Zagrebu, po podacima Gradskog zavoda za planiranje razvoja grada i zaštitu okoliša, bilo 83,4 tisuće ili 5 posto više nego u prva četiri prošlogodišnja mjeseca. Nešto manji porast, 4,6 posto, strani su gosti u Zagrebu ostvarili i sa 153,7 tisuća noćenja. Domaćih je pak turista u Zagrebu bilo 6,6 posto manje nego lani odnosno njih 52,3 tisuće, a pad od 3,8 posto zabilježili su i sa 89,6 tisuća ovogodišnjih noćenja. Većina i domaćih i stranih turista boravila je i noćila u 33 zagrebačka hotela, a prosječan broj noćenja po dolasku bio je 1,8.

Urednica: Davorka Stanešić

tel: 01/ 4808 680

faks: 01/ 4808 821

e-mail: hina@hina.hr

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙