FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U medijima samo 0,2 posto tema o društvenoj odgovornosti

ZAGREB, 19. svibnja 2005. (Hina) - Hrvatski mediji teme vezane uzdruštvenu odgovorno ponašanje još uvijek participiraju kao nevažnuvijest, istaknuto je danas na seminaru "Društvena odgovornost-trendoviu Hrvatskoj i svijetu" u organizaciji Zagrebačke banke i Međunarodnogcentra za obrazovanje novinara.
ZAGREB, 19. svibnja 2005. (Hina) - Hrvatski mediji teme vezane uz društvenu odgovorno ponašanje još uvijek participiraju kao nevažnu vijest, istaknuto je danas na seminaru "Društvena odgovornost-trendovi u Hrvatskoj i svijetu" u organizaciji Zagrebačke banke i Međunarodnog centra za obrazovanje novinara.

Šestomjesečna analiza naslova gotovo 3. 000 članaka u trima najvećim hrvatskim dnevnim novinama pokazala je da članci o društvenoj odgovornosti čine samo 0,2 posto ukupne površine novina, rečeno je na seminaru.

"Članci o pokroviteljstvima, donacijama, humanitarnom radu, okolišu, ljudskim resursima, zakladama i sličnim temama nalaze se uglavnom unutra rubrika posvećenih gospodarstvu i čine minimalni dio ukupnog medijskog sadržaja", rekla je Darja Kupinić Guščić, predsjednica Uprave analitičko-istraživačke agencije MediaNet.

Profesor Fakulteta političkih znanosti Stjepan Malović kazao je da se u medijima te teme uglavnom participiraju kao sofisticirani vid reklame.

"Stručni novinari znat će prepoznati vrijednosti, dok će nestručni bit lak plijen svih vrsta manipulacija, pa će i reklamu progutati kao društveno odgovorno poslovanje", rekao je.

Naveo je primjer stručnog usavršavanja novinara od strane Fondacije Unidea kao poticaj odgovornom shvaćanju uloge novinara u promoviranju društveno odgovornog poslovanja.

Predsjednik Uprave Zagrebačke banke Franjo Luković naglasio je da poslovni sektor ima važnu ulogu u održivom razvoju i društvenoj odgovornosti.

"Društveno odgovorno poslovanje ne obuhvaća samo donacije i sponzorstva, već puno šire djelovanje koje obuhvaća sve sfere društva", kazao je.

Kao prednosti takvog načina poslovanja naveo je ostvarivanje većeg ugleda kompanije, lojalnost potrošača prema njezinim proizvodima, bolju tržišnu poziciju kompanije i zadovoljstvo zaposlenika.

Na seminaru u Novinarskom domu sudjelovalo je oko 150 predstavnika hrvatskih kompanija, nevladinih organizacija, javnih ustanova, kulturnih i obrazovnih institucija, poslovnih i strukovnih udruženja, stranih donatorskih organizacija, te urednika i novinara s ciljem promocije ideje društvene odgovornosti u široj javnosti i medijima.

(Hina) xmpv yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙