FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Opatija: počela konferencija o kvaliteti

OPATIJA, 18. svibnja 2005. (Hina) - Šesta hrvatska konferencija okvaliteti, koja se ove godine održava od 18. do 20. svibnja podsloganom "Kvaliteta i organizacijska struktura", okupila je u Opatijioko 100 sudionika koji će razmatrati primjenu sustava kvalitete uturizmu i proizvodnji hrane.
OPATIJA, 18. svibnja 2005. (Hina) - Šesta hrvatska konferencija o kvaliteti, koja se ove godine održava od 18. do 20. svibnja pod sloganom "Kvaliteta i organizacijska struktura", okupila je u Opatiji oko 100 sudionika koji će razmatrati primjenu sustava kvalitete u turizmu i proizvodnji hrane.

Konferenciju o kvaliteti svečano je danas otvorio primorsko-goranski župan Zlatko Komadina koji je istaknuo da bi ispitivanje kvalitete, standardizacija i usklađivanje standardnih sustava mogli načela održivosti razvoja značajno približiti praktičnoj svrsi.

Hrvatsko društvo za kvalitetu organiziralo je konferenciju, kako su istaknuli predstavnici tog društva, radi iznalaženja rješenja za napredak hrvatskog gospodarstva i društva kroz upravljanje sustavima kvalitete.

Konferencija se svake godine održava u drugoj županiji s ciljem pojašnjavanja pojma kvalitete kao jednog od načina postupanja u trenucima kada se Hrvatska priprema za ulazak u Europsku uniju, naveli su iz Hrvatskog društva za kvalitetu.

Na konferenciji će biti predstavljeno više desetaka stručnih radova, najviše do sada. Radovi su podijeljeni na teme: Liderstvo i menadžment, Norme i sustavi sigurnosti hrane, Upravljanje sustavima i promjenama, Organizacijske vrijednosti i principi te Kvaliteta u turizmu i ugostiteljstvu.

Predviđena su, među ostalima, izlaganja o kvaliteti i organizaciji, standardima sigurnosti hrane, projektima kvalitete u turizmu, o liderstvu u upravljanju promjenama.

Među najavljenim referatima su referati o kvaliteti i intelektualnom kapitalu organizacije, upravljanju poslovnim procesima, benchmarkingu, načinima boljeg obavljanja posla, kulturi kvalitete i organizacije, održivu razvoju, zadovoljstvu korisnika usluga, troškovima kvalitete.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙