Riječ je o primjeni SMB Select Partner Programa koji Cisco provodi u cijeloj Europi, a kojim se pojednostavljuje i unaprjeđuju mogućnosti suradnje te nude razne pogodnosti, poput pristupa dodatnim informacijama, promocijama i treninzima.
Direktor Cisco Hrvatska Igor Meleš je istaknuo da su u trećem kvartala 2005, koji za Cisco završava krajem travnja, prihodi Cisco Hrvatska iznosili 20,9 milijuna američkih dolara ili 0,95 promila od ukupne godišnje prodaje globalnog Cisca i nešto su slabiji od prošlog kvartala kada su iznosili oko jedan promil godišnje svjetske prodaje, koja je iznosila 22 milijarde američkih dolara.
Oko 60 posto poslovanja u tom kvartalu, kaže Meleš, ostvareno je u telekomunikacijskom sektoru.
Na globalnom planu Cisco je u trećem kvartalu 2005. ostvario neto prodaju od 6,2 milijardi američkih dolara ili 10,1 posto veću nego u istom kvartalu lani, dok je neto dobit iznosila 1,4 milijardi američkih dolara.
Prihodi Cisca u regiji EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika), u kojoj je uključena i Hrvatska iznosili su 32 posto godišnjeg prihoda Cisca.