FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U ožujku rast prometa u trgovini na malo

ZAGREB, 6. svibnja 2005. (Hina) - Promet od trgovine na malo uHrvatskoj je u ožujku u odnosu na veljaču bio nominalno veći za čak 25posto, a realno za 23,8 posto, dok je na godišnjoj razini, u odnosu naožujak 2004. godine nominalno povećan za 8,1 posto, a realno za 3,5posto, objavio je Državni zavod za statistiku (DZS).
ZAGREB, 6. svibnja 2005. (Hina) - Promet od trgovine na malo u Hrvatskoj je u ožujku u odnosu na veljaču bio nominalno veći za čak 25 posto, a realno za 23,8 posto, dok je na godišnjoj razini, u odnosu na ožujak 2004. godine nominalno povećan za 8,1 posto, a realno za 3,5 posto, objavio je Državni zavod za statistiku (DZS).

Podaci DZS-a pokazuju i da je promet od trgovine na malo u prva tri mjeseca ove godine bio nominalno veći za 3,9 posto, a realno za svega 0,7 posto u odnosu na promet iz istog razdoblja prošle godine.

Značajno povećanje prometa u trgovine na malo u ožujku u odnosu na prethodi mjesec posljedica je rasta prometa u svim djelatnostima.

Pritom predvodi maloprodaja tekstila, odjeće, obuće, i proizvoda od kože, s rastom prometa za 50,3 posto, zatim 40,6 posto veći promet u maloprodaji knjiga, novina, papirne robe i sl., te 32,8 postotno povećanje prometa u prodaji održavanju i popravku motornih vozila.

U ožujku je u odnosu na veljaču značajno povećan i promet u ostaloj trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama (27,9 posto).

Na međugodišnjoj razini, odnosno u ožujku ove u odnosu na ožujak prošle godine, najznačajnije se povećanje prometa bilježi u trgovini na malo motornim gorivima i mazivima, i to za 24,3 posto, dok je promet u trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežno hranom, pićima i duhanskim proizvodima istodobno povećan za 14,5 posto.

Smanjenje prometa na međugodišnjoj razini u ožujku se bilježi u trgovini na malo hranom, pićima i duhanskim proizvodima u specijaliziranim prodavaonicama (za 2,4 posto) te trgovini na malo namještajem i ostalom opremom za kućanstvo (za 1,6 posto).

Promatrano prema trgovačkim strukama, u ožujku je u odnosu na prethodni mjesec najviše povećan promet od trgovine na malo voćem i povrćem (52,1 posto), obućom i kožnim proizvodima (51,8 posto) te željeznom robom, bojama i staklom (47 posto).

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙