FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Maloprodajni lanci vrlo uspješni u Slovačkoj

BRATISLAVA, 25. ožujka 2005. (Hina/TASR) - Maloprodajni lanci jeftinihproizvoda postižu nezapamćeni uspjeh u Slovačkoj, pokazali surezultati istraživanja tvrtke GfK Slovačka.
BRATISLAVA, 25. ožujka 2005. (Hina/TASR) - Maloprodajni lanci jeftinih proizvoda postižu nezapamćeni uspjeh u Slovačkoj, pokazali su rezultati istraživanja tvrtke GfK Slovačka.

Dolazak njemačkog lanca Lidl lani je bio događajem godine u maloprodajnom sektoru.

Lidl je popunio tržišnu prazninu, budući da do 2004. u Slovačkoj nije bilo malotrgovaca jeftinom robom.

Očekuje se nastavak trenda rasta nadnacionalnih kompanija na slovačkom maloprodajnom tržištu u 2005. Kao rezultat toga, konkurencija će postati oštrija u tome sektoru.

To GfK-ovo istraživanje provedeno je krajem 2004. na uzorku od 1500 kućanstava u sklopu projekta Consumer Tracking koji se bavi istraživanjem potrošačkih navika kupaca.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙