Primjenu programa '20 ključeva' sufinancira Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva pokrivajući 40 posto troškova, što iznosi ukupno 2 milijuna eura, kroz tri godine trajanja programa.
Sudjelovanje tvrtki u troškovima primjene tog programa, ovisno o njihovoj veličini i broju zaposlenih, kreće se između 12 i 90 tisuća eura.
Prema riječima Krešimira Kvaternika iz Delloita, metodologija nije namijenjena 'spašavanju' tvrtki, već zdravim tvrtkama koje žele poslovati bolje, uspješnije i konkurentnije.
Metodologija se sastoji od 20 poslovnih područja za unaprjeđenje poslovanja primjenom metoda potrebnih za postizanje konkurentnosti, kroz poboljšanje kvalitete proizvoda i usluga, niže cijene i bržu isporuku.
Ciljevi te metodologije su osnaživanje radnog mjesta, poboljšanje kvalitete proizvodnih procesa, smanjenje troškova tj. poboljšanje produktivnosti, poboljšanje toka procesa te razvoj tehnologije.
Tvrtke, korisnice programa, ostvarile su, kako je rečeno, značajno povećanje produktivnosti, profitabilnosti, skraćenje vremena prilagodbe alata i opreme u proizvodnji te povrat ulaganja od 200 do 400 posto.
Metodologiju '20 ključeva' je u Hrvatskoj od ožujka prošle godine započelo primjenjivati 50-tak tvrtki, poput karlovačkog Korduna, Đuro Đaković Specijalnih vozila, tvrtki Potomac i Emka, i dr.