FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Končar ELLOK obilježio 35 godina postojanja

ZAGREB, 11. ožujka 2005. (Hina) - Tvrtka Končar - Električne lokomotive(ELLOK) danas je svečano obilježila 35 godina poslovanja tijekom kojegje proizvela 350 novih i obavila remonte, rekonstrukcije imodernizacije više od 650 električnih lokomotiva i drugih željezničkihvozila, u vrijednosti većoj od milijarde eura.
ZAGREB, 11. ožujka 2005. (Hina) - Tvrtka Končar - Električne lokomotive (ELLOK) danas je svečano obilježila 35 godina poslovanja tijekom kojeg je proizvela 350 novih i obavila remonte, rekonstrukcije i modernizacije više od 650 električnih lokomotiva i drugih željezničkih vozila, u vrijednosti većoj od milijarde eura.

Predsjednik uprave Končar ELLOK Jusuf Crnalić kazao je da trenutno najveći ugovor imaju sa Željeznicom Srbije za koju tvrtke modernizira ukupno 38 lokomotiva, od toga 17 u Zagrebu, a 21 u Srbiji. Do sada je isporučeno sedam lokomotiva, a cijeli posao, vrijedan 25 milijuna eura, trebao bi biti gotov do polovice iduće godine.

Crnalić je naveo da su, uz ostalo, modernizirali 16 lokomotiva za Hrvatske željeznice, 22 za Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine (ŽFBiH), 10 za bugraske, te po tri za rumunjske i makedonske željeznice.

Sa željeznicom Federacije BiH ugovorit će modernizaciju za još 24 lokomotive, kazao je Narcis Džumhur, generalni direktor ŽFBiH-a.

Predsjednik uprave Končara Darinko Bago istaknuo je da Končar nikad nije bio na boljoj tehnološkoj razini nego danas, spominjući u tom kontekstu projekat gradnje 70 niskopodnih tramvaja za Zagreb, koji se izvodi sa partnerima TŽV Gredelj i "Đurom Đakovićem".

Za razliku od 90-ih godina kada smo bili zavisni od stranih licenci, danas smo na vlastitim nogama sa vlastitim razvojem i mladim stručnjacima, ustvrdio je Bago.

Govoreći o niskopodnim tramvajima, Bago je kazao da očekuje da će krajem ovog mjeseca završiti konačno spajanje tramvaja i da bi krajem travnja ili početkom svibnja, nakon kraćeg ispitivanja, prvi primjerci izašli na probne vožnje zagrebačkim tramvajskim tračnicama. Nakon toga, počevši od lipnja, serija od po tri tramvaja mjesečno isporučivale bi se Zagrebu.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙