Taj web portal znatno se preobrazio otkako su ga uspostavili studenti David Filo i Jerry Yang na sveučilištu Stanford. Njihov je naime prvi cilj bio pohraniti svoje interese na mreži te su ih uspjeli kategorizirati.
No taj popis kategorija postao je ubrzo tako popularan za stotine ljudi te su autori odmah uočili poslovne mogućnosti u prvotnoj ideji.
Tvrtka koja se isprva zvala "Jery's Guide to the World Wide Web" (Jeryijev vodič za svjetsku kompjutorsku mrežu) uskoro je usvojila naziv Yahoo. Utemeljiteljima se naime svidjela definicija koju su pronašli za yahoo (sirova, gruba osoba), riječ koju je u 18. stoljeću popularizirao satiričar Jonathan Swift u svojem slavnom romanu Guliverova putovanja.
"Zbilja nismo bili ni sofisticirani niti civilizirani", kazao je Yang uoči obljetnice za BBC News. Ali su imali njuha za posao i u travnju 1995. uspjeli su uvjeriti tvrtku Sequoia Capital, koja je investirala i u Apple Computer i u Cisco Systems, da financira Yahoo s dva milijuna dolara.
Tvrtka danas zapošljava 7.600 radnika i tvrdi da još uvijek važi njezina krilatica "radi marljivo, posluj oštro".
Yahoo je jedan od šačice preživjelih tražilica iako danas ima snažnu konkurenciju u tvrtkama kao što su Google, MSN i AOL.