FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Poticati promociju hrvatskih proizvoda u Japanu

ZAGREB, 7. ožujka 2005. (Hina) - Na japanskom tržištu ima mjesta zahrvatske proizvode, no potrebno je dobrom marketinškom pripremomomogućiti lakši i jednostavniji izlazak hrvatskih tvrtki na to dalekotržište.
ZAGREB, 7. ožujka 2005. (Hina) - Na japanskom tržištu ima mjesta za hrvatske proizvode, no potrebno je dobrom marketinškom pripremom omogućiti lakši i jednostavniji izlazak hrvatskih tvrtki na to daleko tržište.

Istaknuto je to na današnjem predavanju u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) koja s JETRO - Japan External Trade Organization surađuje na projektu promocije hrvatskih lifestyle proizvoda na japanskom tržištu.

Cilj je projekta, kako je rečeno, unaprijediti hrvatsko-japansku gospodarsku suradnju, s naglaskom na dizajn i robne marke.

U tom smislu veliku ulogu za prodor na japansko tržište hrvatskim tvrtkama predstavljaju i nastupi na sajmovima u Japanu, budući je to prilika da se tamošnjim kupcima i potrošačima predstave hrvatski proizvodi i hrvatski dizajn.

Robna razmjena Hrvatske i Japana prošle je godine iznosila 336,7 milijuna američkih dolara, od čega je Hrvatska u Japan izvezla robe za 56,6 milijuna dolara, a uvezla robe za 280,1 milijun dolara.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙