FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Snažan rast prihoda stranih lanaca supermarketa u Kini

PEKING, 9. veljače 2005. (Hina/AFP) - Dva najveća svjetska lancemaloprodaje Carrefour i Wal-Mart ostvarila su u Kini snažan rastprihoda u 2004. kako se tamošnje tržište maloprodaje otvorilosnažnijoj stranoj konkurenciji, pokazuju najnoviji podaci kineskogministarstva trgovine.
PEKING, 9. veljače 2005. (Hina/AFP) - Dva najveća svjetska lance maloprodaje Carrefour i Wal-Mart ostvarila su u Kini snažan rast prihoda u 2004. kako se tamošnje tržište maloprodaje otvorilo snažnijoj stranoj konkurenciji, pokazuju najnoviji podaci kineskog ministarstva trgovine.

Francuski lanac hipermarketa Carrefour, najveći strani lanac maloprodaje u Kini i drugi najveći u svijetu, ostvario je lani prihode od 16,24 milijardi juana (1,9 milijardi usd), što je za 20,9 posto više u odnosu na 2003, objavilo je to ministarstvo.

Broj trgovina tog francuskog lanca porastao je na 62 s 41 budući su ukinuta geografska ograničenja sukladno sporazumima Kine kao članice Svjetske trgovinske organizacije.

Prihodi američkog lanca Wal-Mart lani su na godišnjoj razini uvećani 30,5 posto, na 7,63 milijarde juana. Broj trgovina najvećeg svjetskog lanca maloprodaje uvećan je za novih deset, na ukupno 43.

Ipak, domaći lanci maloprodaje imali su premoć u tom sektoru, pri čemu je Shanghai Bailian ostvario 22,2 posto ukupnih kineskih prihoda i na njega otpada četvrtina ukupnog broja trgovina u zemlji, navodi ministarstvo u svojem izvješću.

Osam od vodećih 30 maloprodajnih lanaca u Kini u stranom su vlasništvu, pri čemu Carrefour zauzima peto mjesto. Francuski lanac lani je najavio ulaganja u Kini od 600 milijuna eura za otvaranje novih 40 trgovina u idućih pet godina.

Unatoč snažnom rastu prihoda, američki je Wal-Mart pao s 16. mjesta u 2003. na 20. u prošloj godini. Planira ove godine otvoriti 15 novih trgovina.

Njemački Metro, četvrti svjetski lanac maloprodaje, zabilježio je rast prihoda u Kini od 13,2 posto na 6,36 milijardi juana, dok je broj njegovih trgovina uvećan na 23 s 18. Njegova su ulaganju u Kinu dosegnula 350 milijuna eura u 2004., a u idućih nekoliko godina planira otvoriti 40 novih trgovina i to uglavnom u manjim gradovima.

Ukupan promet u kineskoj maloprodaji lani je uvećan 13,3 posto, dosegnuvši 5.400 milijardi juana.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙