FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Njemačka industrija potrošačkih roba želi poboljšati imidž u Japanu

DUESSELDORF, 1. ožujka 2005. (Hina/Dpa) - Njemačka industrijapotrošačkih roba planira povećati privlačnost svojih brandova natržištu Japana, na kojem se nalazi najveći tržišni potencijal, kazalisu njemački dužnosnici.
DUESSELDORF, 1. ožujka 2005. (Hina/Dpa) - Njemačka industrija potrošačkih roba planira povećati privlačnost svojih brandova na tržištu Japana, na kojem se nalazi najveći tržišni potencijal, kazali su njemački dužnosnici.

Na međunarodnom sajmu "Interior Lifestyle", koji će se održati od 8. do 10. lipnja u Tokiju, sudjelovat će, među ostalima, više od 50 njemačkih kompanija.

Frankfurter Messe objavio je da će se među proizvodima koje će predstaviti njemački sudionici na tome sajmu naći moderni dizajn, vina, klasične rukotvorine, kulinarski i njemački božićni proizvodi.

U njemačko-japanskom poslovnom udruženju (DJW), skupini u Duesseldorfu čiji je cilj unaprjeđivati bilateralne poslovne odnose, tvrde da ima puno potencijala za njemačku potrošačku robu u Japanu.

Japan je i dalje druga najveća svjetska gospodarska sila i tržište s najvećom kupovnom moći u Aziji, izjavila je izvršna direktorica DJW-a Kerstin Teicher. Istaknula je i da njemačke tvrtke mogu računati na vrlo dobru infrastrukturu i stabilnu valutu u jačanju svoga poslovanja u Japanu.

DJW je osnovan 1986. po inicijativi vlada dviju zemalja, a 2001. je postao registrirana neprofitna udruga.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙