FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Nastavak seminara o Bolonjskom procesu

OPATIJA, 4. ožujka 2005. (Hina) - Sudionici Prvog hrvatskog seminara oBolonjskom procesu i kvaliteti visokog obrazovanja danas u raspravi oulozi medija iskazali su zabrinutost jer je uočeno da javnost i budućistudenti nemaju dovoljno podataka o Bolonjskom procesu, o novomustroju i programima studija koji se uvode na jesen.
OPATIJA, 4. ožujka 2005. (Hina) - Sudionici Prvog hrvatskog seminara o Bolonjskom procesu i kvaliteti visokog obrazovanja danas u raspravi o ulozi medija iskazali su zabrinutost jer je uočeno da javnost i budući studenti nemaju dovoljno podataka o Bolonjskom procesu, o novom ustroju i programima studija koji se uvode na jesen.

Zaključeno je da je za uspješnu reformu visokog školstva u Hrvatskoj neophodna snažna potpora medija te da je položaj studenata ključna tema reforme visokog obrazovanja.

Nekoliko novinara, koji su sudjelovali u raspravi, naglasili su da se problemi o kojima izvještavaju, posebice negativne pojave u obrazovnom sustavu, brzo zaboravljaju, te da je na probleme na koje su upozoravali novinari sveučilišna zajednica reagirala šutnjom i negiranjem.

Nazočni novinari također su istaknuli kako smatraju da bi studenti trebali više utjecati na kreiranje novog sustava studija te da žele moderniju nastavu i bolju komunikaciju s profesorima, posebice u slučajevima etički dvojbenih postupaka profesora ( "kupovanje" ispita, diskriminacija i sl.).

Drži da svi sudionici reforme hrvatskog visokoškolskog sustava moraju razvijati kvalitetniju komunikaciju s medijima, te da prilozi o negativnostima vode ka kvalitetnijim rješenjima.

Ivan Vidaković iz IBM-a, član Hrvatskog vijeća za konkurentnost, ocijenio je da sustav obrazovanja treba biti funkcionalan, inovativan, omogućavati razvoj novih tehnologija, da je potrebno više ulagati u obrazovanje i znanost te povećati broj studija prirodnih i tehničkih znanosti.

Ministar obrazovanja, znanosti i športa Dragan Primorac danas je predstavio provedbu prve faze reforme visokog obrazovanja u Hrvatskoj koja se ostvaruje u rokovima i na načelima Bolonjskog procesa stvaranja jedinstvenog europskog sustava visokog obrazovanja.

Naglasio je da ima problema u predstavljanju Bolonjskog procesa, reformi i novog ustroja studija, no da je u tome suradnja s novinarima dobra.

"Činjenica jest da još nije određeno koji će studijski programi dobiti dopusnicu Ministarstva, ali i to da studente više zanima osiguranje uvjeta života, a ne Bolonjski proces", rekao je ministar Primorac.

Istaknuo je i da je važno pitanje osiguranja novca te da postoji novac iz državnog proračuna koji nije uključen u obrazovni sustav pa će biti preispitano "kuda novac curi".

"Nove tehnologije treba razvijati, ali ne one kojima ne možemo konkurirati, pa se u svjetske tijekove možemo uključiti ponudom znanja", rekao je Primorac dodavši da odgovore na sva neriješena pitanja treba uključiti i provesti u postupku izdavanja dopusnica za nove studijske programe koji je u tijeku.

Prvi hrvatski seminar o Bolonjskom procesu nastavlja se sutra.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙