FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Uručene diplome prvoj generaciji Podravkine menadžerske akademije

ZAGREB, 3. ožujka 2005. (Hina) - Prehrambena industrija Podravka izagrebački Ekonomski fakultet dodijelili su danas diplome prvojgeneraciji polaznika Podravkine menadžerske akademije POMAK, koju jezavršilo 46 polaznika.
ZAGREB, 3. ožujka 2005. (Hina) - Prehrambena industrija Podravka i zagrebački Ekonomski fakultet dodijelili su danas diplome prvoj generaciji polaznika Podravkine menadžerske akademije POMAK, koju je završilo 46 polaznika.

Riječ je o prvoj i jedinoj menadžerskoj akademiji u Hrvatskoj osnovanoj od strane jedne kompanije, a utemeljene s ciljem razvoja menadžerskih znanja i vještina Podravkinih zaposlenika.

Diplome polaznicima uručli su predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac i zamjenik dekana Ekonomskog fakulteta Darko Tipurić, koji su istaknuli važnost suradnje gospodarstva i znanosti te dodali kako su ulaganje u ljude i nova znanja osnovne investicije u budućnost.

Podravka je POMAK pokrenula 2003. godine s ciljem razvoja, stjecanja i nadopune menadžerskih i stručnih kompetencija svojih zaposlenika, potrebnih za uspješnije ostvarenje poslovnih ciljeva, a samim time i jačanja kompanijske konkurentnosti, istaknuto je na svečanosti dodjele diploma.

Prema iznesenim podacima Nacionalnog vijeća za konkurentnost, Hrvatska premalo izdvaja za obrazovanje, samo 4 posto udjela u BDP-u , dok je prosjek za zemlje OECD-a 5 posto. Osim toga, obrazovna struktura stanovništva u Hrvatskoj je nedovoljno kvalitetna - oko 7 posto stanovnika ima više obrazovanje, a 12 posto dodiplomsko i poslijediplomsko obrazovanje.

U Hrvatskoj 40 posto poduzeća organizira usavršavanje i obrazovanje svojih zaposlenika, dok 20 posto poduzeća organizira obrazovanje menadžera. Potrebe za dodatnim obrazovanjem dvostruko su veće u odnosu na njihovo praktično izvođenje.

Stoga je, istaknuto je, obrazovne programe potrebno prilagoditi razvoju znanja i vještina koji će biti potrebni u budućnosti, što podrazumijeva poticanje suradnje između obrazovnih ustanova, gospodarskih subjekata i međunarodnih institucija za poticanje usvajanja modernih obrazovnih principa rada.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙