Časopis će na 70-ak stranica donositi teme iz Hrvatske i EU vezane uz poslovanje, poduzetništvo, konkurenciju, analitičke pokazatelje i poslovne savjete.
Naklada je 10 tisuća primjeraka, a glavni direktor HUP-a Đuro Popijač ističe da će polovica naklade biti distribuirana članicama HUP-a, a ostalih će se pet tisuća moći kupiti u slobodnoj prodaji ili u pretplati.
U posebnom prilogu, časopis će u svakom broju donositi glasilo HUP-a "Novosti" o radu i aktivnostima same udruge i njezinih članica.
HUP tim projektom želi otvoriti dodatni javni prostor za artikuliranje gospodarskih interesa i komentar aktualnih gospodarskih i drugih društvenih tema te se na kvalitetan način predstaviti svojemu članstvu i javnosti, rekao je Popijač.
Glavna urednica EUkonomista Gordana Grgas naglašava da je časopis namijenjen prije svega hrvatskim poduzetnicima, poslodavcima i menadžerima, a zamišljen je kao praktična pomoć u njihovu poslovanju. Glavim odrednicama uređivačke politike označila je razvoj poduzetničke kulture i duha, uređenosti i otvorenosti tržišta te integraciju hrvatskog gospodarstva u tržište EU. Članci će biti što je moguće manje načelni, sa što manje makroekonomije i uz što više praktičnih poslovnih savjeta, rekla je Grgas.
Prevladavat će, kaže, analize približavanja hrvatskog gospodarstva tržištu EU-a kao i teme o unutarnje tržištu Unije.
Izdavač je tvrtka MZB, a u Uređivačkom savjetu su Đuro Popijač, Emil Tedeschi (Atlantic grupa), Alan Žepec (Mobius) i Ljerka Puljić (Agrokor).
U prvom broju EUkonomist, uz ostalo, donosi tekstove o inovativnosti kao podlozi za konkurentnost, klasterima, novoj klasifikaciji trgovine po uzoru na EU, poticajima za poduzetnike, izradi poslovnih planova, franšiznom poslovanju, predstojećim pregovorima sa EU i druge teme.