Najveći europski telekomunikacijski div u Njemačkoj je u zadnjem lanjskom tromjesečju zadobio svega 113.000 novih korisnika mobilnih telefona, pet posto od ukupnog broja novih korisnika, budući je smanjio marketinšku potrošnju.
Nasuprot njemu, britanski Vodafone dobio je 843.000 novih korisnika i sada ima bazu od 27 milijuna klijenata, svega 500.000 manje od T-Mobilea.
"Njemački T-Mobile nastavio je provoditi usko ciljanu strategiju privlačenja novih klijenata u zadnjem tromjesečju učinivši profitabilnost najvećim prioritetom", stoji u priopćenju DT-a.
T-Mobile je pokrenuo program smanjivanja troškova s ciljem uštede milijardu eura godišnje u Europi, nakon što mu je lani osnovna profitna margina u Njemačkoj smanjena, a stope rasta na europskim zasićenim tržištima usporile.
"Uprava Telekoma jasno je postavila cilj da profitna margina T-Mobilea bude ponovno 40 posto, i čini se da idu prema tome svim sredstvima. Jasno je da je ravnotežu između profitnih margina i tržišnog udjela postalo sve teže ostvarivati", izjavio je jedan upravitelj investicijskim fondom u Njemačkoj.