ZAGREB, 25. siječnja 2005. (Hina) - U sklopu Programa poboljšanjakonkurentnosti hrvatskog gospodarstva putem metode "20 ključeva" kojuprovodi konzultantska tvrtka Deloitte, četrdesetak hrvatskih menadžeraiz Kraša, Karlovačke pivovare,
Eurocabel-a, Arene, Končara, Emke iŽita posjetilo je slovensku tvrtku Liv u Postojni.
ZAGREB, 25. siječnja 2005. (Hina) - U sklopu Programa poboljšanja
konkurentnosti hrvatskog gospodarstva putem metode "20 ključeva" koju provodi
konzultantska tvrtka Deloitte, četrdesetak hrvatskih menadžera iz Kraša,
Karlovačke pivovare, Eurocabel-a, Arene, Končara, Emke i Žita posjetilo je
slovensku tvrtku Liv u Postojni. Kako su objavili iz Deloitte-a,
tvrtka Liv predstavila im je rezultate primjene programa "20 ključeva" koji
provode već tri godine, a usmjeren je ka stalnom poboljšanju odnosa unutar
organizacije te poboljšanju poslovanja.
Uz pomoć metode "20 ključeva" tvrtka Liv poboljšala je svoje poslovne
rezultate, odnose s poslovnim partnerima te postala jedna od vodećih europskih
proizvođača strojeva i sanitarne tehnike, kazali su predstavnici tvrtke.
Liv je danas grupa s prihodima od 64 milijuna eura i 745 zaposlenika.
Članice Grupe izvoze više od 80 posto svoje proizvodnje u 50 zemalja
svijeta.