Rast prihoda od prodaje niži je od šest posto koliko je u listopadu prognozirao predsjednik uprave kompanije Hans-Joachim Koerber. Nominalno, lanjski promet bio je 5,5 posto viši. U 2003. kompanija je ostvarila promet u visini 53,95 milijardi eura.
Poslovno izvješće Metroa uslijedilo je samo dan nakon što je najveći europski lanac robnih kuća i kataloške prodaje, KarstadtQuelle izvijestio o padu svoje prodaje za sedam posto u 2004.
Porast prodaje Metro je ostvario u vrijeme kada se maloprodajni sektor u Njemačkoj bori sa slabom osobnom potrošnjom uslijed sporog gospodarskog rasta, ističu analitičari. Kompanije su se stoga morale upustiti u skupe diskontne kampanje kako bi privukle kupce, što je pritisnulo njihove zarade.
Metro je u zadnjem lanjskom tromjesečju imao prihod od 16,8 milijardi eura, šest posto više, a ponajviše je za to zaslužna njegova Cash&Carry veleprodajna jedinica i trgovine potrošačkom elektronikom Media Markt i Saturn.