Nadnaslov:Hollywood traži partnere za reklamiranje svojih
visokobudžetskih filmskih projekata
Naslov: Brakovi iz računa
Podnaslov:Kako bi se mogao nositi s astronomskim troškovima filmske
produkcije, Hollywood će više svojih visokobudžetskih
projekata povezati s trgovinskim poduzećima u novoj
kinematografskoj sezoni. S tim će financijskim udruživanjem
Hollywood osigurati u cjelosti reklamiranje svojih filmova,
dok će zauzvrat njegovi partneri smjeti koristiti filmske
likove za reklamiranje svojih proizvoda.
Piše: Robert KOCH, AFP
WASHINGTON - Suočeni s astronomskim povećanjem troškova proizvodnje,
Hollywood će povezati više svojih filmova visokog proračuna s
trgovinskim poduzećima kad krajem svibnja bude počinjala sljedeća
kinematografska sezona.
Ti 'brakovi iz računa' ("tie-ins") dogovaraju se tako da korist
izvuku obje strane. Financijskim udruživanjem trgovinskih partnera s
eksploatacijom njegovih filmova, Hollywood do posljednje novčića
osigurava reklamiranje filma. Zauzvrat, partneri smiju koristiti
filmske likove prilikom prodaje svojih proizvoda.
Tako će dobar duh "Casper", animirani film koji su proizveli MCA
Universal i Amblin Entertainment, producentska kuća Stevena
Spielberga, biti upotrijebljen u reklamnim kampanjama koje će
istovremeno pokrenuti PepsiCo (gazirana pića), Pizza Hut ('fast-food'
restaurani) i Choice Hotels (hoteljerstvo) prilikom njegove premijere
u američkim kino-dvoranama 26. svibnja.
"Lik, stvoren prije pedesetak godina, obraća se tržištu koje se
proteže od djece do 'baby boomers'", objašnjava Linda Berkeley,
zamjenica predsjednika MCA Merchandising. Kako tvrde znalci, PepsiCo
je isplatio 40 milijuna dolara za reklamu s Casperom namijenjenu
prodaji pića u supermarketima.
Međunaslov: Batman na kutiji žitnih pahuljica
"Batman Forever" u proizvodnji Warner Bros. s Val Kilmerom u ulozi
Batmana, Jimom Carreyem u ulozi Riddlera i Tommy Lee Jonesom kao
Harveyem Two-Face, čija se premijera predviđa za 16. lipnja, povezao
se s McDonald'som ('fast-food' restaurani). Ta je tvrtka prvi put ušla
u "tie-in" 1992. godine s filmom "Batman Returns".
Kellogs (žitne pahuljice) smije tiskati sliku maskiranog pravednika
na kutije žitnih pahuljica, jednako kao i Sears (prodaja na veliko) na
neke od svojih proizvoda za široku publiku.
Tri tvrtke - Taco Bell ('fast-food'), Fruit of the Loom (donja
odjeća) i Thermos (sitna željezna roba) uložile su oko 60 milijuna
dolara u "Congo", dugometražni film napravljen po romanu Michaela
Crichtona u kojem su u prvom planu istraživači kojima prijete čudne
spodobe u toj afričkoj zemlji. Film je proizveo Paramount a trebao bi
se pojaviti 9. lipnja.
S filmom "Pocahontas", još jednim animiranim filmom čija je premijera
predviđena za 23. lipnja, Burger King ('fast-food') ponovno se
udružuje s Disneyevim studijima. Prošle godine, zahvaljujući "Kralju
lavova", taj je lanac 'fast-food' restauranta u osam tjedana pustio na
tržište osam milijuna figurica iz filma uz dječje obroke. Prema
riječima predstavnika za novinstvo tvrtke, prodaja je "fantastično"
porasla zahvaljujući toj operaciji.
Chrysler (automobili), Nestle (hrana) i General Mills (hrana) također
su se udružili s "Pocahontasom". "Naši kombiji obiteljska su vozila",
objašnjava James Cherfoli, predstavnik "merchandisinga" u Chrysleru.
"A 'Pocahontasi' su obitelj".
I napokon McDonald se udružio s "Mighty Morphin Power Rangers",
190028 MET mar 95
Trump kaže da carine Meksiku i Kanadi možda neće uključivati naftu
Remili: U prvom poluvremenu kao da uopće nismo igrali
Najava događaja - fotografije - za petak, 31. siječnja
Najava događaja - kultura - za petak, 31. siječnja
Najava događaja - sport - za petak, 31. siječnja
Najava - gospodarstvo - za petak, 31. siječnja
Najava događaja - svijet - za petak, 31. siječnja
Najava događaja - Hrvatska - za petak, 31. siječnja
Šah - Šesta pobjeda prvog nositelja
ATP Montpellier: Rezultati