FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA SAD-FILM

Nadnaslov:Hollywood traži partnere za reklamiranje svojih visokobudžetskih filmskih projekata Naslov: Brakovi iz računa Podnaslov:Kako bi se mogao nositi s astronomskim troškovima filmske produkcije, Hollywood će više svojih visokobudžetskih projekata povezati s trgovinskim poduzećima u novoj kinematografskoj sezoni. S tim će financijskim udruživanjem Hollywood osigurati u cjelosti reklamiranje svojih filmova, dok će zauzvrat njegovi partneri smjeti koristiti filmske likove za reklamiranje svojih proizvoda. Piše: Robert KOCH, AFP WASHINGTON - Suočeni s astronomskim povećanjem troškova proizvodnje, Hollywood će povezati više svojih filmova visokog proračuna s trgovinskim poduzećima kad krajem svibnja bude počinjala sljedeća kinematografska sezona. Ti 'brakovi iz računa' ("tie-ins") dogovaraju se tako da korist izvuku obje strane. Financijskim udruživanjem trgovinskih partnera s eksploatacijom njegovih filmova, Hollywood do posljednje novčića osigurava reklamiranje filma. Zauzvrat, partneri smiju koristiti filmske likove prilikom prodaje svojih proizvoda. Tako će dobar duh "Casper", animirani film koji su proizveli MCA Universal i Amblin Entertainment, producentska kuća Stevena Spielberga, biti upotrijebljen u reklamnim kampanjama koje će istovremeno pokrenuti PepsiCo (gazirana pića), Pizza Hut ('fast-food' restaurani) i Choice Hotels (hoteljerstvo) prilikom njegove premijere u američkim kino-dvoranama 26. svibnja. "Lik, stvoren prije pedesetak godina, obraća se tržištu koje se proteže od djece do 'baby boomers'", objašnjava Linda Berkeley, zamjenica predsjednika MCA Merchandising. Kako tvrde znalci, PepsiCo je isplatio 40 milijuna dolara za reklamu s Casperom namijenjenu prodaji pića u supermarketima. Međunaslov: Batman na kutiji žitnih pahuljica "Batman Forever" u proizvodnji Warner Bros. s Val Kilmerom u ulozi Batmana, Jimom Carreyem u ulozi Riddlera i Tommy Lee Jonesom kao Harveyem Two-Face, čija se premijera predviđa za 16. lipnja, povezao se s McDonald'som ('fast-food' restaurani). Ta je tvrtka prvi put ušla u "tie-in" 1992. godine s filmom "Batman Returns". Kellogs (žitne pahuljice) smije tiskati sliku maskiranog pravednika na kutije žitnih pahuljica, jednako kao i Sears (prodaja na veliko) na neke od svojih proizvoda za široku publiku. Tri tvrtke - Taco Bell ('fast-food'), Fruit of the Loom (donja odjeća) i Thermos (sitna željezna roba) uložile su oko 60 milijuna dolara u "Congo", dugometražni film napravljen po romanu Michaela Crichtona u kojem su u prvom planu istraživači kojima prijete čudne spodobe u toj afričkoj zemlji. Film je proizveo Paramount a trebao bi se pojaviti 9. lipnja. S filmom "Pocahontas", još jednim animiranim filmom čija je premijera predviđena za 23. lipnja, Burger King ('fast-food') ponovno se udružuje s Disneyevim studijima. Prošle godine, zahvaljujući "Kralju lavova", taj je lanac 'fast-food' restauranta u osam tjedana pustio na tržište osam milijuna figurica iz filma uz dječje obroke. Prema riječima predstavnika za novinstvo tvrtke, prodaja je "fantastično" porasla zahvaljujući toj operaciji. Chrysler (automobili), Nestle (hrana) i General Mills (hrana) također su se udružili s "Pocahontasom". "Naši kombiji obiteljska su vozila", objašnjava James Cherfoli, predstavnik "merchandisinga" u Chrysleru. "A 'Pocahontasi' su obitelj". I napokon McDonald se udružio s "Mighty Morphin Power Rangers", 190028 MET mar 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙