FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NOVA TURISTIČKA MARKETINŠKA STRATEGIJA MEDITERANSKIH ZEMALJA

ZAGREB, 10. studenoga (Hina) - Marketinška strategija mediteranskih zemalja u idućim bi se godinama trebala odvijati kroz sustav zajedničkih ulaganja, novog političkog marketinga i Mediteranske banke za financiranje turističkih projekata i promocija mediteranskih zemalja, kako bi se mediteranska "kolijevka baštine i kulture" suprotstavila konkurenciji - egzotičnim destinacijama, rečeno je u sklopu prvog radnog dijela 40. kongresa udruženja međunarodnih turističkih novinara i pisaca (FIJET), na temu "Budućnost turizma na Sredozemlju: može li regija odgovoriti na izazov ekspanzije ponude dalekih egzotičnidh destiancija?"
ZAGREB, 10. studenoga (Hina) - Marketinška strategija mediteranskih zemalja u idućim bi se godinama trebala odvijati kroz sustav zajedničkih ulaganja, novog političkog marketinga i Mediteranske banke za financiranje turističkih projekata i promocija mediteranskih zemalja, kako bi se mediteranska "kolijevka baštine i kulture" suprotstavila konkurenciji - egzotičnim destinacijama, rečeno je u sklopu prvog radnog dijela 40. kongresa udruženja međunarodnih turističkih novinara i pisaca (FIJET), na temu "Budućnost turizma na Sredozemlju: može li regija odgovoriti na izazov ekspanzije ponude dalekih egzotičnidh destiancija?" #L# "Sredozemlje je bilo i uvijek će biti turistička destinacija, koju preferiraju svjetske zemlje. Upravo zbog toga trebalo bi osnovati Mediteransku banku, čije bi se djelovanje usmjerilo na zajedničke turističke projekte mediteranskih zemalja, posebice orjentiranih na japansko i kinesko tržište", istaknuo je predstavnik turskog FIJET- a Ozcan Sandikcioglu. Predstavnik hrvatskog FIJET-a Ante Gavranović je istaknuo kako se posljednjih godina zemlje svijeta i međunarodne insititucije sve više bave mediteranskom regijom, bilo da je riječ o političkim, gospodarskim, kulturološkim ili sociološkim aspektima. Pritom svijet i mediteranske zemlje kao da ponovno otkrivaju područja koja su smatrana kolijevkom europske i svjetske civilizacije. On je dodao kako se po Barcelonskoj konvenciji - projektu o zaštiti Sredozemnog mora od zagađivanja, ostvaruje suradnja čak i u zemljama koje se nalaze u ratnom ili poluratnom stanju. Ekološka je problematika i nadalje vitalni interes svake mediteranske zemlje, jer je, prema procjenama stručnjaka, Mediteran more "koje umire" uslijed ogromnih količina otpadnih voda i drugih zagađivača okoliša. U idućim će godinama, naglasio je Gavranović, suradnja među mediteranskim zemljama još više dobivati na značenju, posebice u oblasti novih i obnovljih izvora energije, obzirom na velike mogućnosti korištenja sunčeve energije i energije mora i zračnih strujanja. Mediteran je turistička destinacija na kojoj se nude turističke ponude za "specijalne interese" i "aktivni turizam". Da bi se pomaknuli iz domene masovnog turizma, mišljenja je Gavranović, moramo se orijentirati na tržišta Sjedinjenih Američkih Država (SAD), Japana i Australije. "Zajednički mediteranski identitet, kao najvažnija politička i gospodarska odrednica zainteresiranih zemalja traži i nove turističke marketinške principe i ponašanje", istaknuo je Gavranović. (Hina) splj sbo 101606 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙