FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: TURISTIČKI POTROŠAČ POSTAO TURISTIČKI POZNAVATELJ

ZAGREB, 7. studenog (Hina) - "Turistički je potrošač već u ovom stoljeću od promatrača postao poznavatelj, a to se sada očekuje i od nas. Stoga, nema straha za budućnost hrvatskog turizma, možemo se samo bojati za individualni opstanak onih koji neće uvažiti i prilagoditi se novim promjenama i iznenađenjima", naglasio je dekan zagrebačkog Ekonomskog fakulteta prof. dr. Boris Vukonić na završetku dvodnevnog savjetovanja pod nazivom "Agencija '97 - Na pragu trećeg milenija", koji je organiziran suradnjom Katedre za turizam zagrebačkog Ekonomskog fakulteta i Hrvatske gospodarske komore (HGK).
ZAGREB, 7. studenog (Hina) - "Turistički je potrošač već u ovom stoljeću od promatrača postao poznavatelj, a to se sada očekuje i od nas. Stoga, nema straha za budućnost hrvatskog turizma, možemo se samo bojati za individualni opstanak onih koji neće uvažiti i prilagoditi se novim promjenama i iznenađenjima", naglasio je dekan zagrebačkog Ekonomskog fakulteta prof. dr. Boris Vukonić na završetku dvodnevnog savjetovanja pod nazivom "Agencija '97 - Na pragu trećeg milenija", koji je organiziran suradnjom Katedre za turizam zagrebačkog Ekonomskog fakulteta i Hrvatske gospodarske komore (HGK). #L# Veliki zadatak svjetskog turizma u 21. stoljeću prvenstveno će biti naučiti turiste kako biti turisti, što za Hrvatsku kao turističku zemlju znači, naučiti cijelo stanovništvo da razmišlja turistički. Jer, razina turističke ponude ovisi o obrazovanosti cijelog stanovništva i razvijenosti naše države, istaknuto je na savjetovanju. Turizam je nova industrija 21. stoljeća, naglasio je direktor sektora za turizam HGK Adalbert Humski. U njemu trenutno radi 19 milijuna stanovnika svijeta, a procjene su Svjetske turističke organizacije (WTO), da će za desetak godina svaki deveti ili deseti stanovnik svijeta živjeti od turizma. Promjene koje će se dogoditi su brojne, a WTO ih sistematizira u sociološke, ekonomske, političke i ekološke. S obzrom da je trećina turističkih kapaciteta u Hrvatskoj u tzv. domaćoj radinosti, trebat će poraditi i na razvoju turističkih obiteljskih gospodarstava, a HGK ih planira objediniti u posebnu strukovnu grupaciju. (Hina) js sbo 071443 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙