ZAGREB, 7. studenog (Hina) - "Turistički je potrošač već u ovom stoljeću od promatrača postao poznavatelj, a to se sada očekuje i od nas. Stoga, nema straha za budućnost hrvatskog turizma, možemo se samo bojati za individualni
opstanak onih koji neće uvažiti i prilagoditi se novim promjenama i iznenađenjima", naglasio je dekan zagrebačkog Ekonomskog fakulteta prof. dr. Boris Vukonić na završetku dvodnevnog savjetovanja pod nazivom "Agencija '97 - Na pragu trećeg milenija", koji je organiziran suradnjom Katedre za turizam zagrebačkog Ekonomskog fakulteta i Hrvatske gospodarske komore (HGK).
ZAGREB, 7. studenog (Hina) - "Turistički je potrošač već u ovom
stoljeću od promatrača postao poznavatelj, a to se sada očekuje i od
nas. Stoga, nema straha za budućnost hrvatskog turizma, možemo se samo
bojati za individualni opstanak onih koji neće uvažiti i prilagoditi
se novim promjenama i iznenađenjima", naglasio je dekan zagrebačkog
Ekonomskog fakulteta prof. dr. Boris Vukonić na završetku dvodnevnog
savjetovanja pod nazivom "Agencija '97 - Na pragu trećeg milenija",
koji je organiziran suradnjom Katedre za turizam zagrebačkog
Ekonomskog fakulteta i Hrvatske gospodarske komore (HGK). #L#
Veliki zadatak svjetskog turizma u 21. stoljeću prvenstveno će biti
naučiti turiste kako biti turisti, što za Hrvatsku kao turističku
zemlju znači, naučiti cijelo stanovništvo da razmišlja turistički.
Jer, razina turističke ponude ovisi o obrazovanosti cijelog
stanovništva i razvijenosti naše države, istaknuto je na savjetovanju.
Turizam je nova industrija 21. stoljeća, naglasio je direktor sektora
za turizam HGK Adalbert Humski. U njemu trenutno radi 19 milijuna
stanovnika svijeta, a procjene su Svjetske turističke organizacije
(WTO), da će za desetak godina svaki deveti ili deseti stanovnik
svijeta živjeti od turizma.
Promjene koje će se dogoditi su brojne, a WTO ih sistematizira u
sociološke, ekonomske, političke i ekološke.
S obzrom da je trećina turističkih kapaciteta u Hrvatskoj u tzv.
domaćoj radinosti, trebat će poraditi i na razvoju turističkih
obiteljskih gospodarstava, a HGK ih planira objediniti u posebnu
strukovnu grupaciju.
(Hina) js sbo
071443 MET nov 97