ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Sagledavanje položaja i uloge turističkih agencija do kraja ovoga i početka 21. stoljeća, glavna je tema dvodnevnog savjetovanja "Agencije '97 - na pragu trećeg milenija", koji se održava u zagrebačkom
hotelu Esplanade. Savjetovanje je organizirano suradnjom Katedre za turizam Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatske gospodarske komore (HGK).
ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Sagledavanje položaja i uloge
turističkih agencija do kraja ovoga i početka 21. stoljeća, glavna
je tema dvodnevnog savjetovanja "Agencije '97 - na pragu trećeg
milenija", koji se održava u zagrebačkom hotelu Esplanade.
Savjetovanje je organizirano suradnjom Katedre za turizam
Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatske gospodarske
komore (HGK).#L#
Skup, koji je okupio više od 300 turističkih i ekonomskih
stručnjaka i djelatnika, pozdravili su hrvatski ministar turizma
mr. Sergej Morsan, predsjednik HGK Nadan Vidošević i direktor
Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Marijan Bulat.
Osvrćući se na trend brzog i naglog razvoja turističkih zajednica,
u kojima nakon osamostaljivanja Hrvatske prednjače pretežito
hrvatski turistički poduzetnici, ministar turizma je naglasio da
Ministarstvo očekuje od turističkih agencija pojačanu brigu o
zaštiti svojih korisnika te osmišljavanje što kvalitetnije i veće
turističke ponude.
U Hrvatskoj postoji približno 2000 registriranih turističkih
agencija, no svega ih je 370 aktivno, istaknuo je Vidošević. "Iduća
godina je za nas godina konačne i potpune ekonomske integracije
hrvatskog prostora i godina od koje će se mjeriti uspjesi hrvatskog
turizma. Do trećeg milenija imamo tri godine u kojima moramo doseći
razinu turističke ponude prije rata te postići kvalitetu koju
možemo naplatiti. S obzirom na to da u turizmu, kao i u drugim
gospodarskim granama, nosimo teret uništenih objekata i nedostatka
kadrova, pred nama je mnogo posla", istaknuo je Vidošević.
Marijan Bulat je izvijestio da je HTZ pripremila program promocije
hrvatskog turizma za iduću godinu, koji će, očekuje se, uskoro biti
usvojen i promoviran. Hrvatska planira promociju svoje ponude na 46
sajmova, te medijsku kampanju koja će biti dvostruko veća nego
prošle godine. Značajno će biti povećane i promotivne aktivnosti,
dovođenje stranih novinara i agenata, kazao je Marijan Bulat.
(Hina) js dd
061517 MET nov 97