FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SAVJETOVANJE O TURISTIČKIM AGENCIJAMA

ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Sagledavanje položaja i uloge turističkih agencija do kraja ovoga i početka 21. stoljeća, glavna je tema dvodnevnog savjetovanja "Agencije '97 - na pragu trećeg milenija", koji se održava u zagrebačkom hotelu Esplanade. Savjetovanje je organizirano suradnjom Katedre za turizam Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatske gospodarske komore (HGK).
ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Sagledavanje položaja i uloge turističkih agencija do kraja ovoga i početka 21. stoljeća, glavna je tema dvodnevnog savjetovanja "Agencije '97 - na pragu trećeg milenija", koji se održava u zagrebačkom hotelu Esplanade. Savjetovanje je organizirano suradnjom Katedre za turizam Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatske gospodarske komore (HGK).#L# Skup, koji je okupio više od 300 turističkih i ekonomskih stručnjaka i djelatnika, pozdravili su hrvatski ministar turizma mr. Sergej Morsan, predsjednik HGK Nadan Vidošević i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Marijan Bulat. Osvrćući se na trend brzog i naglog razvoja turističkih zajednica, u kojima nakon osamostaljivanja Hrvatske prednjače pretežito hrvatski turistički poduzetnici, ministar turizma je naglasio da Ministarstvo očekuje od turističkih agencija pojačanu brigu o zaštiti svojih korisnika te osmišljavanje što kvalitetnije i veće turističke ponude. U Hrvatskoj postoji približno 2000 registriranih turističkih agencija, no svega ih je 370 aktivno, istaknuo je Vidošević. "Iduća godina je za nas godina konačne i potpune ekonomske integracije hrvatskog prostora i godina od koje će se mjeriti uspjesi hrvatskog turizma. Do trećeg milenija imamo tri godine u kojima moramo doseći razinu turističke ponude prije rata te postići kvalitetu koju možemo naplatiti. S obzirom na to da u turizmu, kao i u drugim gospodarskim granama, nosimo teret uništenih objekata i nedostatka kadrova, pred nama je mnogo posla", istaknuo je Vidošević. Marijan Bulat je izvijestio da je HTZ pripremila program promocije hrvatskog turizma za iduću godinu, koji će, očekuje se, uskoro biti usvojen i promoviran. Hrvatska planira promociju svoje ponude na 46 sajmova, te medijsku kampanju koja će biti dvostruko veća nego prošle godine. Značajno će biti povećane i promotivne aktivnosti, dovođenje stranih novinara i agenata, kazao je Marijan Bulat. (Hina) js dd 061517 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙