FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: LEDO PLANIRA PRODOR NA NOVA TRŽIŠTA

ZAGREB, 30. listopada (Hina) - Najvećem domaćem proizvođaču +sladoleda i smrznute hrane, Ledu, iz sastava koncerna Agrokor, +hrvatsko je tržište, s obzirom na proizvodne kapacitete, postalo +premalo, te u idućim godinama planira ući na nova tržišta, +poglavito onih tranzicijskih zemalja, koja su još otvorena.
ZAGREB, 30. listopada (Hina) - Najvećem domaćem proizvođaču sladoleda i smrznute hrane, Ledu, iz sastava koncerna Agrokor, hrvatsko je tržište, s obzirom na proizvodne kapacitete, postalo premalo, te u idućim godinama planira ući na nova tržišta, poglavito onih tranzicijskih zemalja, koja su još otvorena.#L# Neke od tih zemalja već imaju vrlo visoke zaštite i gotovo je nemoguće ući na ta tržišta i biti cjenovno konkurentan, kazala je direktorica tvrtke Ljerka Puljić. Samo za izgradnju osnovne infrastrukture i opstanak na takvu tržištu potrebno je izdvojiti najmanje dva do tri milijuna njemačkih maraka. U Ledu procjenjuju da će ovu godinu završiti s porastom prodaje na inozemnim tržištima od gotovo 30 posto u usporedbi s prošlom godinom. Na žalost, otvorena su još samo tržišta susjednih zemalja i to BiH, Slovenije te Makedonije. U tvrtkinu planu je povratak na sva njezina prijeratna tržišta, tj. svih zemalja bivše Jugoslavije. Svojim proizvodima Ledo je prisutan na cijelom području BiH. Izvoz, pak, u Sloveniju, koja je dobro zaštitila svoje tržište, u prvom dijelu godine bio je niži od planiranog, ponajviše zbog toga što tvrtka nije uspjela dobiti odgovarajuću izvoznu kvotu. Ona je za Ledo iznosila samo 25 tona, dok su, primjerice, Ljubljanske mljekarne dobile kvotu za izvoz 300 tona sladoleda u Hrvatsku. Tek početkom kolovoza, kada je sezona već bila gotova, Ledo je dobio kvotu za drugi dio ove godine. I u smrznutom dijelu proizvodnog programa Ledo je tijekom godine zabilježio porast prodaje, koji prosječno na godinu iznosi otprilike 12 posto. Ledo planira agresivnije nastupiti na tržištu s tim dijelom asortimana, ponajviše uvođenjem novih proizvoda, proširenjem ponude te omogućavanjem i prilagodbom ponude potrebama kupaca. Uz spomenuto, tvrtka je na tržište uvela i vlastitu marku smrznutog povrća. Prošle je godine Ledo imao visok porast prodaje u tome dijelu, a ove godine očekuju da će ona biti 18 posto veća u odnosu na 1997. Stalnim uvođenjem novih proizvoda u smrznutom dijelu programa Ledo nastoji izbjeći velike sezonske oscilacije, a iz tog su razloga posljednjih godina uloženi i napori u podizanje potrošnje sladoleda zimi, što će se i dalje činiti. Dugoročni cilj Leda je i dalje ostati najvećim ponuđačem i proizvođačem smrznute hrane u Hrvatskoj. To, kao i stalan napredak tehnologije, prisiljava Ledo na kontinuirana ulaganja u novu tehnologiju, a već za iduću godinu imaju u planu ulaganja od otprilike 15 milijuna maraka. (Hina) mku vel

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙