ZAGREB, 6. listopada (Hina) - Tvornica koktel peciva koprivničkog prehrambenog koncerna Podravka ovih će dana, nakon probne proizvodnje, započeti redovnu proizvodnju novog proizvoda iz programa Dolcela - desertnu kremu Panna Cotta. Iz
tvornice najavljuju i pokretanje proizvodnje cappucina.
ZAGREB, 6. listopada (Hina) - Tvornica koktel peciva koprivničkog
prehrambenog koncerna Podravka ovih će dana, nakon probne
proizvodnje, započeti redovnu proizvodnju novog proizvoda iz
programa Dolcela - desertnu kremu Panna Cotta. Iz tvornice
najavljuju i pokretanje proizvodnje cappucina.#L#
Novu robnu marku Dolcela, koju trenutačno čini devet praškastih
proizvoda za pripremu slastica, taj je koncern započeo proizvoditi
prije četiri mjeseca, a do sada je proizvodnja premašila plan za 31
posto.
Budući da proizvodnja koktel peciva posljednjih nekoliko godina ne
raste, očekuje se da bi stožerni proizvod u tvornici mogao postati
program Dolcela.
Nova marka slastica već se prodaje na domaćem te tržištima Mađarske
i Slovenije, a postupno će se uvoditi i na ostala tržišta toga
koncerna.
Na proizvodnju nove marke Podravka se odlučila nakon isteka
licencnog ugovora s tvrtkom Dr.Oetker. Suradnja s njima donijela je
stručnjacima Podravke iskustva za samostalan izlazak s vlastitim
slatkim programom.
U Tvornici koktel peciva u prvih osam mjeseci ove godine
proizvedeno je približno četiri posto više proizvoda nego lani,
čime je već realizirano 71 posto proizvodnog plana za ovu godinu.
Podravkin proces restrukturiranja i okretanja ka profitabilnom
rastu, u koji je bila uključena i ova tvornica, imao je za
posljedicu određeno smanjenje broja zaposlenika. U tvornici ističu
kako je taj problem riješen uz adekvatne otpremnine, a ukoliko se
ispuni očekivana prodaja novog programa Dolcela na tržištu,
procjenjuju da neće biti daljnjeg otpuštanja.
(Hina) mku sbo
061219 MET oct 98