FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: U 1999. VIŠE SREDSTAVA ZA PROMOCIJU HRVATSKE TURISTIČKE PONUDE

PLITVIČKA JEZERA, 26. lipnja (Hina) - U promociju hrvatske turističke ponude na njemačkom, talijanskom, austrijskom, slovenskom, češkom, britanskom, nizozemskom, mađarskom, slovačkom i poljskom ili francuskom tržištu u idućoj će se godini usmjeriti otprilike 80 posto financijskih sredstava, predloženo je na današnjem sastanku koordinacije direktora turističkih zajednica hrvatskih županija s direktorom i predstavnicima glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na Plitvičkim jezerima.
PLITVIČKA JEZERA, 26. lipnja (Hina) - U promociju hrvatske turističke ponude na njemačkom, talijanskom, austrijskom, slovenskom, češkom, britanskom, nizozemskom, mađarskom, slovačkom i poljskom ili francuskom tržištu u idućoj će se godini usmjeriti otprilike 80 posto financijskih sredstava, predloženo je na današnjem sastanku koordinacije direktora turističkih zajednica hrvatskih županija s direktorom i predstavnicima glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na Plitvičkim jezerima. #L# Prema riječima direktora glavnog ureda HTZ-a Marijana Bulata, u ovoj je godini u promociju hrvatske turističke ponude na inozemnim tržištima uloženo 95 milijuna kuna, dok se za iduću godinu predviđa otprilike 110 milijuna kuna. Njemačko, talijansko, austrijsko, slovensko i češko tržište su prioritetna tržišta za promociju hrvatske turističke ponude na koja će se i u idućoj godini izdvojiti najviše financijskih sredstava, naglasio je Bulat i dodao kako su sekundarna tržišta za oglašavanje Velika Britanija, Nizozemska, Mađarska i Slovačka. Izdvajaju se poljsko i francusko tržište, koje je u razvojnom stadiju, ali u prioritetnijem položaju nad poljskim. Hoće li se ulagati u poljsko ili francusko tržište na današnjem sastanku nije zaključeno. Na zemlje Europske Unije u 1999. će se odnositi 64 posto i u istočnoeuropske zemlje 15,6 posto ukupnih financijskih sredstava namijenjenih promociji hrvatske turističke ponude. Glavni ured HTZ-a u programu promocije u ovoj je godini u njemačko tržište uložio 26 posto sredstava, talijansko 12 posto, austrijsko 8,4 posto, te britansko 11,4 posto. Zaključeno je kako za oglašavanje hrvatske turističke ponude u 1999. treba zadržati sva "sigurna" inozemna tržišta, a ostala raspoloživa sredstva usmjeriti na potencijalna tržišta. U programu promocije za iduću godinu treba voditi računa o cjenovnoj politici u Hrvatskoj. Istaknuto je da su u Hrvatskoj cijene polupansiona u visini 30 njemačkih maraka, dok su u konkurentskim zemljama 18 maraka. Osim toga, u Europi je pala kupovna moć građana. Ako ne dođe do većih pomaka u politici cijena za iduću godinu, posebice u razdoblju pred i podsezone, promotivni napori neće polučiti željene učinke jer se neće povećati dolazak gostiju u Hrvatsku. Također, treba voditi računa o organiziranom i individualnom putničkom prometu. Kako je istaknuo direktor TZ Dubrovačko-neretvanske županije Vlado Bakić, dok se ne riješe pitanja izgradnje auto ceste do Dubrovnika, to će područje biti usmjereno na organizirani putnički promet. Prioritetna tržišta za promociju dubrovačke turističke ponude su Njemačka, Velika Britanija, Francuska, Švedska i Norveška. Za promociju hrvatske turističke ponude na britanskom tržištu za iduću je godinu predviđeno milijun britanskih funti. Tri milijuna maraka trebaju izdvojiti hrvatski partneri, dok ostatak daju britanski turoperatori. Na sastanku je rečeno kako su nedavno u Hrvatskoj boravili britanski turoperatori koji su zadovoljni hrvatskim turističkim destinacijama, ali su vrlo kritični prema hotelima. Naime, po njihovoj ocjeni, u hotelima nisu dobro označeni sustavi sigurnosti. Primjerice, označavanje dubine bazena te naljepnice na vratima koje označavaju izlazak u slučaju požara. (Hina) splj vel 261420 MET jun 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙