PLITVIČKA JEZERA, 26. lipnja (Hina) - U promociju hrvatske turističke ponude na njemačkom, talijanskom, austrijskom, slovenskom, češkom, britanskom, nizozemskom, mađarskom, slovačkom i poljskom ili francuskom tržištu u idućoj će se
godini usmjeriti otprilike 80 posto financijskih sredstava, predloženo je na današnjem sastanku koordinacije direktora turističkih zajednica hrvatskih županija s direktorom i predstavnicima glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na Plitvičkim jezerima.
PLITVIČKA JEZERA, 26. lipnja (Hina) - U promociju hrvatske
turističke ponude na njemačkom, talijanskom, austrijskom,
slovenskom, češkom, britanskom, nizozemskom, mađarskom,
slovačkom i poljskom ili francuskom tržištu u idućoj će se godini
usmjeriti otprilike 80 posto financijskih sredstava, predloženo je
na današnjem sastanku koordinacije direktora turističkih
zajednica hrvatskih županija s direktorom i predstavnicima glavnog
ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na Plitvičkim jezerima.
#L#
Prema riječima direktora glavnog ureda HTZ-a Marijana Bulata, u
ovoj je godini u promociju hrvatske turističke ponude na inozemnim
tržištima uloženo 95 milijuna kuna, dok se za iduću godinu predviđa
otprilike 110 milijuna kuna.
Njemačko, talijansko, austrijsko, slovensko i češko tržište su
prioritetna tržišta za promociju hrvatske turističke ponude na
koja će se i u idućoj godini izdvojiti najviše financijskih
sredstava, naglasio je Bulat i dodao kako su sekundarna tržišta za
oglašavanje Velika Britanija, Nizozemska, Mađarska i Slovačka.
Izdvajaju se poljsko i francusko tržište, koje je u razvojnom
stadiju, ali u prioritetnijem položaju nad poljskim.
Hoće li se ulagati u poljsko ili francusko tržište na današnjem
sastanku nije zaključeno.
Na zemlje Europske Unije u 1999. će se odnositi 64 posto i u
istočnoeuropske zemlje 15,6 posto ukupnih financijskih sredstava
namijenjenih promociji hrvatske turističke ponude.
Glavni ured HTZ-a u programu promocije u ovoj je godini u njemačko
tržište uložio 26 posto sredstava, talijansko 12 posto, austrijsko
8,4 posto, te britansko 11,4 posto.
Zaključeno je kako za oglašavanje hrvatske turističke ponude u
1999. treba zadržati sva "sigurna" inozemna tržišta, a ostala
raspoloživa sredstva usmjeriti na potencijalna tržišta.
U programu promocije za iduću godinu treba voditi računa o
cjenovnoj politici u Hrvatskoj. Istaknuto je da su u Hrvatskoj
cijene polupansiona u visini 30 njemačkih maraka, dok su u
konkurentskim zemljama 18 maraka.
Osim toga, u Europi je pala kupovna moć građana. Ako ne dođe do većih
pomaka u politici cijena za iduću godinu, posebice u razdoblju pred
i podsezone, promotivni napori neće polučiti željene učinke jer se
neće povećati dolazak gostiju u Hrvatsku. Također, treba voditi
računa o organiziranom i individualnom putničkom prometu.
Kako je istaknuo direktor TZ Dubrovačko-neretvanske županije Vlado
Bakić, dok se ne riješe pitanja izgradnje auto ceste do Dubrovnika,
to će područje biti usmjereno na organizirani putnički promet.
Prioritetna tržišta za promociju dubrovačke turističke ponude su
Njemačka, Velika Britanija, Francuska, Švedska i Norveška.
Za promociju hrvatske turističke ponude na britanskom tržištu za
iduću je godinu predviđeno milijun britanskih funti. Tri milijuna
maraka trebaju izdvojiti hrvatski partneri, dok ostatak daju
britanski turoperatori.
Na sastanku je rečeno kako su nedavno u Hrvatskoj boravili
britanski turoperatori koji su zadovoljni hrvatskim turističkim
destinacijama, ali su vrlo kritični prema hotelima. Naime, po
njihovoj ocjeni, u hotelima nisu dobro označeni sustavi
sigurnosti. Primjerice, označavanje dubine bazena te naljepnice na
vratima koje označavaju izlazak u slučaju požara.
(Hina) splj vel
261420 MET jun 98