FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U TURIZMU JE NAJVAŽNIJA POSTOJANOST CIJENA

SPLIT, 16. lipnja (Hina) - Predstavnici touroperatora - specijalista za Hrvatsku sastali su se danas u Splitu s direktorima hotelskih tvrtaka, prodaje i marketinga i putničkih agencija u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Na sastanku je istaknuto da je u turizmu najvažnija stabilnost cijena, a uz primjedbe i preporuke predloženo je da se nakon prvoga takva skupa utemelji i posebna udruga koja bi razradila način još bolje prodaje dalmatinskoga turizma na najvažnijim tržištima - u Njemačkoj, Italiji, Austriji i Sloveniji.
SPLIT, 16. lipnja (Hina) - Predstavnici touroperatora - specijalista za Hrvatsku sastali su se danas u Splitu s direktorima hotelskih tvrtaka, prodaje i marketinga i putničkih agencija u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Na sastanku je istaknuto da je u turizmu najvažnija stabilnost cijena, a uz primjedbe i preporuke predloženo je da se nakon prvoga takva skupa utemelji i posebna udruga koja bi razradila način još bolje prodaje dalmatinskoga turizma na najvažnijim tržištima - u Njemačkoj, Italiji, Austriji i Sloveniji. #L# Na austrijskome tržištu, kako su istaknuli touroperatori, prodaja je bolja nego lani i organizirana putovanja povećala su se za 15 posto, ali je veće i zanimanje za pojedinačna putovanja u Hrvatsku. Za dalmatinska ljetovališta, kazao je predstavnik HTZ-a u Beču Željko Tončinić, zanimanje je nešto slabije zbog duga putovanja i loših cesta pa treba poticati najskuplje oblike putovanja - zrakoplovom. Ipak, prihvatljivim cijenama koje moraju ostati stabilne i za iduću godinu te pojačanom promidžbom, dodao je, sa svih germanskih tržišta možemo i ove i idućih sezona očekivati sve više gostiju. Nedopustivo je da pojedina i to privlačiva turistička mjesta nemaju svoje prospekte koji ne moraju biti raskošni, ali gostu moraju ponuditi sve podatke o tome mjestu i događajima u njemu tijekom turističke sezone, upozoreno je. Vlasnik češke agencije Vitkovice tours Zdenek Honek je, kako je rekao, s više dobronamjernih kritika želio upozoriti na odnos prema češkim gostima. Istaknuvši kako je hrana u Hrvatskoj najskuplja u Europi te da su hotelske cijene najviše u Europi, pogotovo za odmor u predsezoni i posezoni, Honek je dodao da se Dalmacija mora očitovati želi li češko tržište. Ako ga želi, mora prilagoditi cijene mogućnostima tih gostiju i ne uvoditi zakone koji ih odbijaju, kazao je Honek. Talijani, pak, po izjavama predstavnika najvećih hrvatskih touroperatora u toj zemlji, nemaju prigovora na cijene, ali i oni osim mora, sunca i naših ljepota traže više aktivna odmora. Talijanima na ljetovanju ne trebaju televizori u sobama, njima su potrebne zabave, raznovrsne priredbe, posebno športovi na moru. Oni hvale dobru povezanost dviju jadranskih obala i najavljuju da će to uvelike pridonijeti većemu posjetu. U Njemačkoj je, po riječima predstavnika velikih hrvatskih touroperatora, zbog gospodarskih teškoća znatno manje zanimanje za ljetovanje izvan Njemačke. U vrijema kad je, recimo, prodaja za Tursku manja za 25 posto, za Tunis dva posto, ali i za Španjolsku i Grčku, mi možemo biti zadovoljni jer će Nijemci i ove godine čak u većemu broju nego lani doći u Dalmaciju, rečeno je. Predstavnici touroperatora u Sloveniji ustvrdili su da je Hrvatska najvažnije slovensko turističko odredište, osobito otoci. Slovenci se čak i ne ljute zbog visokih cijena, ali žele da ih opravda kvaliteta. U Sloveniji se čak najbolje prodaju najskuplji hrvatski hoteli, izjavili su. Sastanak je organizirala županijska Turistička zajednica. (Hina) em mć 161621 MET jun 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙