ZAGREB, 16. lipnja (Hina) - Prodaja hrvatskih turističkih aranžmana u Češkoj, prema posljednjem izvješću Hrvatske turističke zajednice (HTZ), pala je u organiziranom prometu za 40 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, i to
posebice za kampove i privatni smještaj. Čarter linije češke putničke agencije Fischer iz Praga prema Dubrovniku i Splitu također prijete otkazom, a prema podacima predstavništva HTZ-a u Pragu, krajem svibnja broj otkazivanja povećan je i reportažom na najgledanijem češkom TV kanalu o carinjenju namirnica na hrvatskom graničnom prijelazu.
ZAGREB, 16. lipnja (Hina) - Prodaja hrvatskih turističkih
aranžmana u Češkoj, prema posljednjem izvješću Hrvatske turističke
zajednice (HTZ), pala je u organiziranom prometu za 40 posto u
odnosu na isto razdoblje prošle godine, i to posebice za kampove i
privatni smještaj. Čarter linije češke putničke agencije Fischer
iz Praga prema Dubrovniku i Splitu također prijete otkazom, a prema
podacima predstavništva HTZ-a u Pragu, krajem svibnja broj
otkazivanja povećan je i reportažom na najgledanijem češkom TV
kanalu o carinjenju namirnica na hrvatskom graničnom
prijelazu.#L#
Uz zabrane unosa namirnica iznad 300 kuna po osobi uz "preveliku
revnost hrvatskih carinika", voditelj predstavništva HTZ-a u Pragu
Neven Jurković smatra nedopustivim porast cijena prijevoznih
karata vikendom, što čini neizvjesnim i prodaju individualnog
turističkog prometa iz Češke. Pad prodaje za približno 20 posto
zabilježen je i u Slovačkoj.
Na ostalim emitivnim tržištima - Njemačkoj, Velikoj Britaniji,
Austriji i Nizozemskoj, zabilježen je rast prodaje hrvatskih
turističkih aranžmana. Tako se, prema najavi njemačkih
turoperatora, planira 40 posto veći dolazak njemačkih turista.
Organizirani promet iz Velike Britanije veći je 50 posto u odnosu na
prošlu godinu, dok se očekuje između 10 i 15 posto više austrijskih
i nizozemskih turista.
(Hina) js vel
161041 MET jun 98