FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PRODAJA INE 12 POSTO VEĆA NEGO LANI

ZAGREB, 21. listopada (Hina) - Industrija nafte Ina tijekom prvih osam mjeseci ove godine prodala je ukupno 3,36 milijuna tona naftnih derivata, što je 12 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Od toga je 2,14 milijuna tona (ili oko 63 posto) prodano na domaćem tržištu.
ZAGREB, 21. listopada (Hina) - Industrija nafte Ina tijekom prvih osam mjeseci ove godine prodala je ukupno 3,36 milijuna tona naftnih derivata, što je 12 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Od toga je 2,14 milijuna tona (ili oko 63 posto) prodano na domaćem tržištu. #L# Prodaja Inih proizvoda na domaćem je tržištu od početka godine do kraja kolovoza porasla 10 posto, dok je na inozemnom tržištu Ina zabilježila 15 posto veću prodaju u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, rekao je Jasminko Umićević, zamjenik generalnog direktora Ine i izvršni direktor te kompanije za preradu nafte i trgovinu. Po strukturi, najveći je porast - 23 posto, u prvih osam mjeseci, zabilježila prodaja Ininog ukapljenog naftnog plina čija je ukupna prodaja iznosila 215 tisuća tona, od čega 150 tisuća tona otpada na izvoz. Ukupno je najviše prodano plinskih ulja tj. dizelskog goriva - gotovo 1,04 milijuna tona, odnosno šest posto više nego lani, od čega je 366 tisuća tona otišlo u izvoz. Motornih je benzina ukupno prodano 15 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, 880 tisuća tona, od čega su 394 tisuće tona izvezene. Prodaja loživih ulja povećana je u prvih osam ovogodišnjih mjeseci za 14 posto, na ukupno 852 tisuće tona od kojih je 50 tisuća tona plasirano na međunarodna tržišta. Obje Inine rafinerije - u Sisku i Rijeci, koje su lani ostvarile negativne poslovne rezultate, i za koje je kompanija i ove godine očekivala negativan rezultat, bilježe poslovanje bez gubitaka, zahvaljujući suradnji s konzultantskim tvrtkama, ističe Umičević, u svom intervjuu za časopis "Glasnik Ine". Zahvaljujući dosljednoj provedbi niza tehničko-tehnoloških i organizacijskih mjera smanjeni su troškovi Ininih rafinerija za 15-tak posto godišnje, čime su se one približile sličnim rafinerijama u Europi. Tijekom ove godine Ina je na domaćem tržištu povećala svoj udio na više od 95 posto, a Umičević smatra kako je to rezultat provođenja marketinške strategije, čiji je i cilj zadržati, odnosno povećati tržišni udio domaće naftne kompanije. Ukupan prihod Ine, ostvaren prodajom tri tisuće artikala široke potrošnje na 402 Inine benzinske crpke, iznosio je 240 milijuna kuna u prvih osam mjeseci ove godine, što je više nego tijekom cijele prošle godine. (Hina) ggr ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙