FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ES 18.IV. EL PAIS: MEDIJI O RATU

ES-RATOVI-INTERVENCIJE-BOMBARDIRANJA-Politika ES 18.IV. EL PAIS: MEDIJI O RATU ŠPANJOLSKAEL PAIS18. IV. 1999.Odjek"Ne znam imaju li genocidi, klanja nedužnih, masovna deportiranja i neselektivna bombardiranja dovoljnu razinu gledanosti da bi televizijske kuće taj program mogle nazvati uspješnim. A i informacija je potrošački proizvod. Pokolji, natječaji, kozmetički proizvodi, televizijske nizanke, juhe iz vrećice, tablete, leševi u ruševinama, izgladnjela djeca i, općenito, svi zločini protiv čovječnosti podvrgnuti su pravilima reklamnih poruka. Ponavljanje istih slika neutralizira utjecaj i potrošač postaje neosjetljiv. Prva postavka dobre reklame je iznenađenje. Da bi gledatelj odgledao neku reklamnu poruku na televiziji ili da bi pješak okrenuo glavu prema savršenom tijelu na zidu, reklama mora biti izuzetno hrabro i dobro smišljena, a to je svakoga dana sve teže postići. U NATO-vu ratu protiv Jugoslavije već je počelo prenemaganje s tim bombardiranjem, a i izbjeglice već gledamo rutinski. Na dnevniku nam stalno daju taj užas, a mi ga, ne uzbuđujući se, konzumiramo zajedno s juhom od šparoga. Budući da navika ubija bilo kakve osjećaje, NATO bi morao napraviti
ŠPANJOLSKA EL PAIS 18. IV. 1999. Odjek "Ne znam imaju li genocidi, klanja nedužnih, masovna deportiranja i neselektivna bombardiranja dovoljnu razinu gledanosti da bi televizijske kuće taj program mogle nazvati uspješnim. A i informacija je potrošački proizvod. Pokolji, natječaji, kozmetički proizvodi, televizijske nizanke, juhe iz vrećice, tablete, leševi u ruševinama, izgladnjela djeca i, općenito, svi zločini protiv čovječnosti podvrgnuti su pravilima reklamnih poruka. Ponavljanje istih slika neutralizira utjecaj i potrošač postaje neosjetljiv. Prva postavka dobre reklame je iznenađenje. Da bi gledatelj odgledao neku reklamnu poruku na televiziji ili da bi pješak okrenuo glavu prema savršenom tijelu na zidu, reklama mora biti izuzetno hrabro i dobro smišljena, a to je svakoga dana sve teže postići. U NATO-vu ratu protiv Jugoslavije već je počelo prenemaganje s tim bombardiranjem, a i izbjeglice već gledamo rutinski. Na dnevniku nam stalno daju taj užas, a mi ga, ne uzbuđujući se, konzumiramo zajedno s juhom od šparoga. Budući da navika ubija bilo kakve osjećaje, NATO bi morao napraviti kvalitativni skok sa svojim humanitarnim nasiljem kako bi ga učinio grandioznijim, a tiranin Milošević morao bi udvostručiti svoju zlobu nekakvim još odvratnijim zločinom ako žele da zapadni gledatelj i dalje ostane pred televizijskim ekranom. Danas tragedije ne počinju sve dok CNN ne postavi svoje kamere pod najboljim kutom za snimanje. Prvog pravila, iznenađenja, pridržavaju se vrlo promišljeno. NATO je bombardirao povorku s izbjeglicama. Zatim će stići helikopteri 'apache', njihovo krvavo djelovanje po srpskoj vojsci morat će dijeliti reklamni prostor s djelovanjem bilo kojeg deterdženta za rublje, a poniženo mnoštvo koje se tiska na granicama morat će podnijeti još gore pokolje kako bi se ostvario dovoljan kontrast sa savršenim automobilom koji nam pokazuje dugonoga djevojka. U glavnom stožeru NATO-a moraju znati da je kupac pokolja već dobio svoju prvu porciju krvi. Sada treba povećati dozu kako bi publika svakoga dana imala svoje iznenađenje. To zahtijevaju pravila tržišta ljudskim mesom", piše Manuel Vicent.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙