Prodaja je tako u prošlom mjeseca poskočila 10 posto, izvijestili su iz H&M-a.
Iskazano u lokalnim valutama, uvećana je 21 posto.
Dobar prošlomjesečni rezultat u H&M-u tumače povoljnim utjecajem kalendarskih faktora i zahlađenjem u Europi koje koje je potaknulo kupce na nabavu zimske odjeće.
H&M je dobro poslovao i za vrijeme globalne krize, iako ga je europska dužnička kriza teže pogodila nego većeg konkurenta, Zarinog vlasnika Inditex, koji ostvaruje veći udio u prodaji na tržištima u razvoju.
Maloprodajni lanci očekuju bolju prodaju u zaključnom tromjesečju koje smatraju najvažnijim, budući da se potrošači u Europi vraćaju u trgovine kako raste povjerenje u gospodarstvo.
H&M je u današnjem priopćenju izvijestio i da je u četvrtom poslovnom tromjesečju, od 1. rujna do 30. studenog, povećao prodaju za tri posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Prihodi bez poreza na promet iznosili su 36,5 milijardi kruna (5,5 milijardi dolara), u odnosu na 32,5 milijardi kruna koliko su iznosili u istom lanjskom razdoblju.
H&M je na kraju studenog imao 3.132 trgovine odjećom, u odnosu na 2.776 trgovina koliko je imao na kraju prošlogodišnjeg studenog.
Europski trgovci sučeljavaju se sa sve žešćom konkurencijom, pa se u sljedećoj godini na europskom kontinentu očekuje brzo širenje britanskog lanca trgovina Primark, a kupci sve više kupuju i preko Interneta, posebno modnu odjeću poput one britanskog Asosa i njemačkog Zalanda.