Jakovčić je po mišljenju županijske Turističke zajednice zaslužio nagradu za svoj doprinos u promicanju istarskog turizma i stvaranju imidža Istarske županije, posebno u pogledu poticanja razvoja vinarstva i maslinarstva, agroturizama i enogastronomije.
Danas više nego ikada ovoj je zemlji potreban turizam. Konkurentnost u turizmu je najviše što trenutno imamo u ovoj zemlji, poručio je Jakovčić dodavši kako je Istra uspjela "spojiti zeleno i plavo".
"To se može napraviti i u cijeloj Hrvatskoj. To je moguće ostvariti ako se odluči da Ministarstvo turizma bude ministarstvo od strateškog značaja", poručio je Jakovčić.
Novinar Neuhuber je pak nagradu zaslužio zbog promicanja Istre u Austriji, posebno njene enogastronomske ponude.
U kategoriji manifestacija nagradu je dobio klaster turističkih zajednica sjeverozapadne Istre za projekt tematskih gourmet manifestacija čiji je cilj obogaćivanje turističke ponude i kreiranja novih motiva dolaska gostiju.
U kategoriji inovativni proizvod nagradu je dobio projekt "Spectacula Antiqua" Arheološkog muzeja Istre, Turističke zajednice grada Pule i Javne ustanove Pula Sport. Riječ je o jedinstvenom proizvodu koji je uklopljen u kulturnu ponudu Pule kroz program "Rimska Pula".
Najboljim turističkim proizvodom proglašen je Lov na tartufe tvrtke Karlić Tartufi, GIR d.o.o. s Buzeštine. Multimedijalni centar Ulika u Balama zaslužio je Zlatnu kozu u kategoriji vizualnih komunikacija.