FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DMK i DMO važni za oblikovanje i plasman turističkih prozvoda

Autor: tmis
ZAGREB/TERME TUHELJ, 11. prosinca 2013. (Hina) - Destinacijske menadžment kompanije (DMK) i destinacijske menadžment organizacije (DMO) važne su za oblikovanje i plasman jedinstvenih i novih turističkih proizvoda te sadržaja kojima treba oplemeniti hrvatsku turističku ponudu i 'odmaknuti' je od dosad najprepoznatljivije ponude 'sunca i mora', istaknula je na današnjem prvom DMK forumu u Termama Tuhelj direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Meri Matešić.

Forum je u hotelu Well u Termama Tuhelj okupio više od 180 sudionika iz hrvatske turističke industrije, a dio je projekta "Razvoj DMK" kojega provodi Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Ministarstvom turizma, Veleučilištem VERN, Institutom za turizam i Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA).

Cilj tog projekta je upoznavanje s konceptom razvoja i djelovanja DMK, precizno definiranje odnosa javnog i privatnog sektora u stvaranju poticajnog okruženja, identificiranje i evaluaciju poslovnih prilika te razvoj održivog poslovnog modela za kreiranje i razvoj DMK kao specijaliziranih turističkih agencija.

Najavivši da će HTZ i u idućoj godini nastaviti poticati razvoj DMK i DMO kao i marketing brendova, Matešić je poručila kako je u tome važno i snažnije uključivanje i suradnja privatnog i javnog sektora što pridonosi i boljoj komunikaciji, a u konačnici i do veće konkurentnosti hrvatskog turizma.

Forumu je prisustvovao i ministar turizma Darko Lorencin koji je podsjetio na ove godine usvojenu Strategiju razvoja hrvatskog turizma na čijoj se provedbi intenzivno radi, kao i da se izrađuje strateški marketing plan hrvatskog turizma, te da će kraja ove godine biti dovršene teze za izmjenu Zakona o turističkim zajednicama.

Za sustav turističkih zajednica kazao je da je znatno pridonio razvoju hrvatskog turizma, ali da ga sada treba prilagoditi i učiniti efikasnijim i dinamičnijim, u čemu je upravo uloga DMK i odnos sa DMO ključan.

Naglasio je da se dobrom sinergijom i interakcijom DMK i DMO mogu ostvariti zadani ciljevi iz Strategije odnosno kreirati nove proizvode, a time i 'ubrzati' potrošnju te produljiti sezonu.

Na forumu su sudjelovali i dekan Veleučilišta VERN Vlatko Cvrtila, voditelj projekta i direktor UHPA-e Željko Trezner, Tone Matjašič iz slovenske agencije Panoramic Travel Group, Sara Gouveia iz portugalske agencije DOC DMC Services Events & Wine te Liliane Simion, predstavnice rumunjske agencije Explore Travel.

(Hina) xtam yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙