Ističuči zadovoljstvo takvim brojem 'sljedbenika', direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić ističe da je to još jedan dokaz uloženog truda i sustavnog pristupa izgradnje imidža Hrvatske kao turističke destinacije i na društvenim mrežama.
Korisnici su svojim 'lajkovima' nagradili taj trud, a to je i poticaj da i u 2014. nastavimo s aktivnim i svakodnevnim upravljanjem komunikacijom na društvenim mrežama, naglašava Matešić.
Facebook stranica HTZ-a otvorena je 6. travnja 2006. i jedna je od najbrže rastućih travel stranica u svijetu po broju korisnika, a prema statistikama servisa Socialbakers.com, 'Love Croatia' je trenutno po veličini na 27. mjestu među Travel i Leisure stranicama.
Osim na Facebooku HTZ je prisutna i na mrežama Twitter, YouTube, Google+, Instagram i Pinterest.
Pratitelji stranice 'Love Croatia' svakodnevno razmjenjuju svoja iskustva, objavljuju svoje impresije, komentare i fotografije, a sama stranica predstavlja interaktivni dvosmjerni komunikacijski kanal svih zaljubljenika u Hrvatsku, onih koji su ju posjetili, koji u njoj žive, ali i onih koji će ju tek posjetiti.
Najveći broj fanova te stranice dolazi s najvažnijih emitivnih tržišta Italije, Njemačke, Austrije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Slovenije i Velike Britanije, a kao zahvalu svima HTZ je u u suradnji s tvrtkom Antitalent Produkcija iz Zaprešića producirala novi video zahvale koji se može pogledati na Facebook stranici 'Love Croatia'.