Uz projekciju fotografija i dokumenata, starih voznih karata i voznih redova, predstavljeno je razdoblje gradnje pruge s gospodarskim razvojem nakon povezivanja s Karlovcem te s Bubnjarcima i Metlikom u Sloveniji 1914. godine.
Ozaljska gradonačelnica Gordana Lipšinić ocijenila je da je taj grad već tada bio upisan u kartu rijetkih gradova koji su imali hidrocentralu i javnu rasvjetu prije mnogih velikih europskih gradova.
Činjenica da već 100 godina imamo prugu koja ide prekrasnim krajolikom, ali više nema važnost kao nekada, daje nam za pravo da vjerujemo da ćemo je moći obnoviti kao turističku atrakciju Ozlja i ozaljskoga kraja uz granicu sa Slovenijom, rekla je gradonačelnica Lipšinić.
Član Uprave HŽ Infrastrukture Marko Car rekao je u muzejskome vagonu, koji u Ozlju ostaje do 29. ovog mjeseca, da je sentimentalno vezan za tu prugu kojom je u mladosti često putovao te kako mu je drago što je u tijeku obnova dvaju željezničkih mostova, u Zorkovcu i Bubnjarcima, čime će se povećati brzina vlakova.
Tom investicijom od deset milijuna kuna već od 2015. godine, kada radovi budu završeni, omogućit će se da se pruga gospodarski bolje iskorištava nego sada, a vizija HŽ-a jest obnoviti i druge lokalne pruge, rekao je Car i dodao da će već sljedeće godine biti ponovno u prometu lokalne pruge Caprag-Petrinja, Pleternice-Našice i Sirač–Daruvar te pruga od Daruvara do Ćelića prema Virovitici.
U Gradskoj knjižnici i čitaonici "Ivan Belostenec" otvorena je izložba "Ozaljska vrata prema svijetu" sa željezničkim predmetima prikupljenima s više željezničkih postaja toga kraja, čime je nastala sasvim nova zbirka ozaljskoga Zavičajnog muzeja.