Ističući kako su i više od očekivanja kao novi proizvod vrlo dobro primljeni na tržištu te da su se uspjeli pozicionirati u luksuznom segmentu zagrebačke hotelske ponude, van den Berg dodaje kako je ponuda i usluga DoubleTree by Hiltona jednako prepoznata i od strane poslovnih gostiju i turista.
U strukturi gostiju, noćenja i ukupnog prometa 40 posto su ostvarili poslovni ljudi, 30 posto turisti, a 30 posto sudionici konferencija, a svi su oni, kako ističe van den Berg, izrazili visoku razinu zadovoljstva, što su vidjeli po njihovim ocjenama i komentarima po raznim kanalima.
Stalno rade i na poboljšanju izvedbe, a kako do sada i i na dalje će se u promotivnim aktivnostima fokusirati na prikazivanje Zagreba kao zanimljive 'city break' destinacije u čemu dobro surađuju i s Turističkom zajednicom grada Zagreba posebno za promociju na europskim tržištima, poput Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Austrije i Italije.
Time, kao i kroz 'kanale' Hilton Worldwide Grupacije, promoviraju ne samo hotel i Zagreb nego i cijelu Hrvatsku milijunima potencijalnih posjetitelja, napominje van den Berg.
Za iduću godinu najavljuje investicije u povećanje zimskog vrta i terese u sklopu restorana u hotelu, kao i mogućnosti blagog porasta broja zaposlenih kojih je sada ukupno 75.
U vezi eventualnih novih projekta Grupacije Hilton Worldwide u Hrvatskoj, ističe da uvijek traže zanimljive razvojne mogućnosti, kako u Zagrebu tako i u široj regiji, ali da je trenutno prerano govoriti o pojedinačnim ili specifičnim projektima u Hrvatskoj.
Komentirajući najavljeno povećanje PDV-a za turizam i ugostiteljstvo sa 10 na 13 posto naglašava kako će to hrvatskom turizmu stvoriti probleme u konkurentnosti na vrlo zahtjevnom europskom i svjetskom turističkom tržištu dodajući da bi zbog važnosti turizma i izvora zarade za zemlju u cjelini takve mjere trebale biti dobro promišljene i razmotren njihov dugoročni učinak.
Hotel DoubleTree by Hilton u Zagrebu je prve goste primio 20. studenog prošle godine nudeći im smještaj u 152 moderno uređenih soba i apartmana na sedam katova te multimedijski 'high-tech' poslovni centar za oko 500 sudionika, wellness centar s bazenom na vrhu hotela te druge brojne personalizirane sadržaje i usluge na razini četiri zvjezdice.
Nalazi se u sklopu poslovno-trgovačkog kompleksa Green Gold na uglu zagrebačkih ulica Grada Vukovara i Radničke, a ujedno je nakon Dubrovnika drugi hotel u Hrvatskoj kojim upravlja svjetski poznata hotelska grupacija Hilton Worldwide.