Pred odlazak u London direktorica Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić istaknula je kako je britansko tržište iznimno važno za hrvatski turizam. Pritom je navela da je broj dolazaka britanskih turista u Hrvatsku u prvih devet mjeseci ove godine povećan za 25 posto, a noćenja za 26 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dodajući kako su očekivanja za iduću godinu velika.
Prvoga dana sajma, 4. studenoga, održat će se konferencija za strane i domaće predstavnike medija na kojoj će, nakon pozdravnih govora direktorice Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić i ministra turizma Darka Lorencina, direktor predstavništva HTZ-a u Londonu Tonko Rilović predstaviti ključne aktivnosti za britansko tržište u 2014. godini te rezultate i aktivnosti ostvarene na britanskom tržištu u ovoj godini, kao i novosti u hrvatskoj turističkoj ponudi.
Interes britanskih medija, kao i svake godine do sada, vrlo je velik te je već sada njih 65 potvrdilo svoj dolazak, a očekuje ih se 70 na konferenciji za medije, navode iz HTZ-a.
HTZ je ovom prilikom organizirao i degustaciju hrvatskih maslinovih ulja tijekom koje će poznata britanska stručnjakinja za maslinova ulja Judy Ridgway predstaviti i degustirati različite vrste cijenjenog hrvatskog maslinovog ulja.
Kao i svake godine, na štandu Hrvatske turističke zajednice, veličine 175 četvornih metara, bit će održani i mnogi sastanci, među kojima su British Airways, Jet2.com & Jet2holidays, TUI, CNN, Thomas Cook, Low Cost Travel Groupo, Orbitz Worldwide i drugi.
World Travel Market, vodeći svjetski sajam turističke industrije s tradicijom dužom od 30 godina, svake godine okuplja oko 50 tisuća turističkih profesionalaca, više od pet tisuća izlagača i oko tri tisuće predstavnika medija iz cijelog svijeta.
U okviru sajma, na kojem se tradicionalno predstavlja niz aktualnosti i trendova iz područja turizma, svake se godine održava i stotinjak stručnih skupova.