Svoje inovacije, spremne za komercijalizaciju na britanskom tržištu, predstavile su hrvatske tvrtke: Cor Brevis, Roto Kruna, Cosmel, Presencia i Telecor Zagreb, koje su sudjelovale u Inovacijskoj misiji temeljem javnog poziva.
Tom su prigodom svim poduzetnicima organizirani pojedinačni razgovori s britanskim tvrtkama, a tvrtki Cosmel se otvorio prostor za izvoz kozmetičke linije na tržište Velike Britanije, u suradnji s britanskim partnerom koji je zainteresiran za liniju proizvoda Green tea i Meli cream.
Najveći interes posjetitelja na sajmu izazvale su prezentacije Vilka Žiljka i demonstracija infra crvene zaštite na proizvodima, a direktorica Centra za poduzetništvo, inovacije i tehnološki razvoj HGK Tajana Kesić Šapić naglasila je kako je bilo lijepo vidjeti roto-rašpu hrvatske tvrtke Roto Kruna na policama britanskih trgovina alatima.
"Cilj inovacijske misije je komercijalizacija inovacija koje se izlažu na sajmu", kazala je te izrazila nadu da će pojedinačni razgovori koje su organizirali za tvrtke uskoro dovesti do konkretnih poslovnih rezultata odnosno izvoza na tržište Britanije.
Ocijenila je da je pomoć koju pruža HGK najznačajnija upravo malim tvrtkama kojima zajednički nastup iznimno smanjuje troškove te podsjetila da je štand HGK u Londonu posjetilo i hrvatsko izaslanstvo na čelu sa potpredsjednikom Vlade za gospodarstvo Brankom Grčićem koji se upoznao s inovatorima i njihovim inovacijama te izrazio veliku potporu nastojanjima da se one komercijaliziraju.
Nakon što je uspješno završena druga Inovacijska misija u Londonu, Kesić Šapić najavila je da Centar za poduzetništvo, inovacije i tehnološki razvoj HGK priprema i treću Inovacijsku misiju za hrvatske tvrtke i inovatore 13. studenoga u Bruxelles.