Pozorno praćena prodaja u francuskim supermarketima porasla je u trećem tromjesečju 3,0 posto, nakon 1,1-postotnog pada u drugom tromjesečju i 2,9-postotnog pada u prva tri ovogodišnja mjeseca.
Drugi po veličini maloprodajni lanac u svijetu, nakon američkog Wal-Marta, izvijestio je da je u trećem tromjesečju ostvario prihode od 21,11 milijardi eura, što podrazumijeva organsku stopu rasta od 3,1 posto ako se izuzme gorivo.
"Naš cjenovni imidž i promet ponovo su se popravili", konstatirao je Carrefourov financijski direktor Pierre-Jean Sivignon, naglasivši da su trgovine svih formata u Francuskoj zabilježile pozitivne stope rasta u promatranom razdoblju.
U matičnoj Francuskoj grupa ostvaruje više od 40 posto prometa pa je ta zemlja ključna za procjenu ulagača hoće li Carrefour napokon prebroditi teškoće s kojima se već godinama suočava u Europi.
Jedan od uzroka problema bilo je i Carrefourovo oslanjanje na format hipermarketa koji je svojedobno uvela kao novinu. Danas taj model uzmiče pred sklonošću potrošača da kupuju na internetu ili u lokalnim trgovinama, te da neprehrambene proizvode nabavljaju u specijaliziranim trgovinama.
Snažan je rast kompanija u trećem tromjesečju ostvarila i na svom najvećem tržištu nakon matične Francuske, onom brazilskom, dok je recesijom pogođena Španjolska potvrdila otpornost iskazanu u prethodnom tromjesečju.
Sivignon je novinarima kazao da je konsenzusna procjena tržišta da će kompanija u ovoj godini ostariti dobit prije kamata i poreza od oko 2,19 milijardi eura "razumna", pod uvjetom da valute latinoameričkih zemalja ne oslabe u odnosu na euro.
"Carrefour pokazuje solidan rast i na domaćem i na inozemnim tržištima", dodaje.