Projekt "Lijepa naša Sava" su 2008. partnerski pokrenuli tadašnje Ministarstvo regionalnoga razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture, Međunarodna komisija za sliv rijeke Save te Coca-Cola HBC Hrvatska.
Nagradu Stevie u Barceloni je 14. listopada preuzela direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću te tvrtke Boška Trbojević. Istaknula je kako to priznanje na međunarodnoj razini za njih predstavlja još jednu potvrdu da su projektom Lijepa naša Sava učinili velik iskorak u rješavanju pitanja povezanih s očuvanjem vodnoga bogatstva, ali i poticanja kontinentalnoga ekoturizma i neiskorištenih gospodarskih potencijala uz rijeku Savu na temeljima održivosti. "Prestižna nagrada Stevie je isto tako snažan poticaj za nastavak rada na projektima ulaganja u zajednicu", naglasila je Trbojević.
To natjecanje svake godine prepoznaje vrhunske komunikacijske inicijative i programe, a projekt "Lijepa naša Sava" dobio je nagradu među 3300 prijava koje uključuju pojedince i organizacije iz više od 50 država. Dobitnike je u okviru ovogodišnjega izdanja biralo gotovo 300 stručnjaka.
Projekt "Lijepa naša Sava" ove je godine održan šesti put zaredom u svim velikim gradovima uz Savu – Zagrebu, Sisku, Slavonskome Brodu i Županji – a obuhvaćao je različite sadržaje i događanja kojima se građane potiče na povratak rijeci Savi te razvoj ekoturizma i održivoga gospodarstva uz nju. Nakon što su ga prije nekoliko godina prepoznali hrvatski građani i poslovna zajednica, dobio je i nekoliko međunarodnih nagrada. Tako je 2009. osvojio Europsku nagradu za izvrsnost, 2011. počasnu nagradu američkoga časopisa PR News te nagradu CBTour, a 2012. dospio je u završnicu za osvajanje nagrade za izvrsnost Britanskoga instituta za odnose s javnošću (CIPR), priopćio je Odjel za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole Hrvatska.