Sporazum, koji su potpisali predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Darko Peričić, osječko-baranjski župan Vladimir Šišljagić i osječki gradonačelnik Ivica Vrkić, predviđa izradu projektne dokumentacije koja bi trebala biti gotova do 2016. godine, a cijeli projekt završen do 2020. godine.
Riječ o velikom projektu s kojim će se aplicirati za sufinanciranje iz EU fondova. Kada cijeli projekt bude završen od Osijeka do Zagreba stići će se za dva sata (umjesto sadašnjih više od četiri sata) vlakovima koji će voziti brzinom od 160 kilometara na sat, rekao je predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Darko Peričić.
Rekonstrukcija i elektrifikacija željezničke pruge Osijek - Stizivojna-Vrpolje uključivat će, između ostalog, rekonstrukciju željezničkog kolodvora Osijek, izgradnju novih željezničkih teretnih kolodvora u Osijeku i Đakovu te novog željezničkog stajališta Čepin, modernizaciju signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja.
Osječko-baranjski župan Vladimir Šišljagić ocijenio je iznimno važnim danas potpisani sporazum koji je "prvi korak, ali od ogromnog značaja za budući razvoj i Županije i Grada".
Osječki gradonačelnik Ivica Vrkić kazao je kako je posebno sretan današnjim događajem u kojem zajednički rade središnja vlast, Osječko-baranjska županija i Grad Osijek. Kada posao, koji uključuje i rješavanje pet najprometnijih križanja željezničke pruge s cestama na području Osijeka s izvedbom križanja u dvije razine, bude gotov u Osijeku će biti riješen protok i roba i ljudi, kazao je.
Županija i Grad obvezali su se zajednički sudjelovati u izradi projektnog zadatka za izradu tehničke dokumentacije te da će doprinijeti bržem ishođenju suglasnosti i dozvola.
Peričić je sa suradnicima i domaćinima obišao i radove na rekonstrukciji kolodvora Beli Manastir na Vc panerupskom koridoru, koji su počeli u lipnju ove godine. U sklopu tih radova obnavlja se gornji pružni ustroj, a planirana je izgradnja otočnog perona te saniranje kolodvorske zgrade. Procjenjena vrijednost radova je oko 40 milijuna kuna.