Autor: ilov
ZAGREB, 26. lipnja 2013. (Hina) - Pregled zanimljivosto iz svijeta.

ZAGREB - Ako ste ikada u čudu gledali nekoga jer previše mazi svoga psa, znajte da novo istraživanje austrijskih znanstvenika pokazuje da tepanje pekinezeru i nije tako budalasto kako se čini. Oni su, naime, otkrili da je odnos vlasnika i psa vrlo sličan odnosu roditelja i malog djeteta. U studiji objavljenoj u časopisu Plos znanstvenici pišu da psi, kao i bebe, dijele tzv. efekt sigurne baze, što znači da su privrženi svojim "ljudskim roditeljima" baš kao i djeca. U pokusu u kojem su promatrali ponašanje pasa u prostoriji u kojoj je bio i vlasnik, pa zatim samo neka nepoznata osoba ili kad su u njoj bili sami, znanstvenici s bečkog veterinarskog fakulteta zaključili su da je sama nazočnost vlasnika, iako im nije davao nikakve upute, psima davala više samopouzdanja.

ZAGREB/SOČI - Nezapaljena olimpijska baklja bit će poslana u svemir prije Zimskih olimpijskih igara u Sočiju 2014. godine, javlja BBC. Ruska savezna svemirska agencija poslat će baklju na Međunarodnu svemirsku postaju (ISS) početkom studenoga u sklopu četveromjesečnog štafetnog prenošenja baklje koje počinje u listopadu. Kada stigne u svemir, ruski kozmonauti ponijet će je u svemirsku šetnju.

CAPE CANAVERAL - Oko "obližnje" zvijezde Gliese 667C orbitira najmanje šest planeta od kojih su tri na udaljenosti na kojoj bi bilo moguće postojanje vode na njima, što bi bio, vjeruje se, preduvjet za postojanje života, objavili su u utorak znanstvenici iz SAD-a. Ranije je utvrđeno da oko zvijezde nazvane Gliese 667C postoje tri planeta od kojih se jedan nalazi u takozvanoj "nastanjivoj zoni" u kojoj bi temperature mogle dopuštati postojanje tekuće vode na površini. Taj planet i njegova dva novootkrivena rođaka veći su od Zemlje ali manji od Neptuna.

LONDON - Poznati svjetski redatelji, fanovi Georgea Lucasa, čak i Darth Vader čestitali su u utorak redatelju, scenaristu i producentu Georgeu Lucasu (69) na vjenčanju s njegovom dugogodišnjom zaručnicom Mellody Hobson (44). Vjenčanje s Hobson, predsjednicom Ariel Investmentsa, održano je na ranču Skywalker u Kaliforniji. Intimnoj ceremoniji prisustvovali su samo članovi obitelji i prijatelji, među kojima je bio i Lucasov dobar prijatelj Samuel L. Jackson. Vjenčanje je vodio američki novinar Bill Moyers, a među ostalima su mu prisustvovali Steven Spielberg i Francis Ford Coppola. Van Morrison je stigao kako bi pjevao prijatelju na vjenčanju, prenio je Huffington Post.

(Hina) xilov yilov