Istovremeno je Istarska županija, u cilju osiguranja standarda iznad normativa određenim Ugovorom o provođenju djelatnosti hitne medicine s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje, zajedno s jedinicama lokalne samouprave osigurala financijska sredstva u iznosu od 3,2 milijuna kuna.
Temeljem Mreže hitne medicine za područje Istarske županije ugovoreno je osam timova T1 (ispostave Buzet, Labin, Pazin, Poreč, Rovinj, Umag i dva tima u Puli), jedan tim T2 u Umagu i pet timova Prijavno-dojavne jedinice u Puli, dok se nadstandardom po ispostavama dodatno osiguravaju još dvije medicinske sestre u Labinu, Pazinu, Poreču, Rovinju i Puli, jedan liječnik u Poreču i četiri do pet liječnika u Umagu, pripravnost u Buzetu i uključivanje sanitetskog prijevoza Istarskih domova zdravlja po potrebi.
Istarski župan također je odlučio da će se radi pružanja pojačane hitne medicinske pomoći tijekom turističke sezone od 1. srpnja do 30. rujna osigurati dodatno pojačanje službi po ispostavama s popunom timova liječnicima, medicinskim sestrama i vozačima.
Istovremeno, Istarska županija će svim jedinicama lokalne samouprave omogućiti da prema vlastitim potrebama i mogućnostima, u suradnji sa Zavodom za hitnu medicinu Istarske županije, dodatno ekipiraju timove u pojedinim ispostavama uz uvjet da za to osiguraju financijska sredstva.