U cilju podrške plasmana domaćih poljoprivrednika, uvedena je i lokalna ponuda manjih proizvođača te se Mercator opredijelio da će sezonske proizvode nastojati plasirati na police trgovina u roku od 24 sata od branja.
U Mercatoru procjenjuju da će se ulaskom Hrvatske u EU pojačati konkurencija na tržištu te da će strani trgovački lanci na hrvatskom tržištu u većoj mjeri nuditi proizvode iz globalnih izvora, no Mercator će i dalje svoju ponudu prilagođavati lokalnim potrebama potrošača.
Predsjednik Uprave Mercator-H Samo Gorjup kazao je kako ususret ulasku Hrvatske u EU, Mercator-H nastavlja suradnju s domaćim poljoprivrednicima te će zadržati kriterij od 70 posto udjela proizvoda domaćih dobavljača na svojim policama.
Putem zadruga veliki dio kooperanata plasira i do 80 posto svojih uroda na police Mercatora i Getroa te se na taj način za male poljoprivrednike osigurava kontinuitet plasmana kao i sigurnije planiranje kapaciteta.
Direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo Hrvatske gospodarske komore Božica Marković kazala je kako je proizvodnja hrane strateški interes svake države i stoga je bitno domaćim proizvođačima pokazati da će nakon ulaska u EU i trgovački lanci nastaviti poticati hrvatsku proizvodnju i otkupljivati njihove proizvode.