U prva dva mjeseca ove godine njemački je automobilski div širom svijeta prodao oko 1,4 milijuna automobila, 8,3 posto više nego u istom razdoblju lani, naveo je Winterkorn u četvrtak na godišnjoj konferenciji za novinare, ne navodeći detaljnije podatke.
U ponedjeljak je VW izvijestio da je prodaja njegovog glavnog istoimenog brenda, na kojeg otpada gotovo trećina dobiti grupe, pala za osam posto na europskom tržištu, gdje najveći europski proizvođač automobila prodaje trećinu vozila.
"Moramo stvarno podmetnuti leđa i dati sve od sebe. Okruženje definitivno predstavlja težak izazov, posebno za europske proizvođače vozila", rekao je Winterkorn na konferenciji u Volkswagenovom središtu u Wolfsburgu.
Operativna dobit brenda Voklswagen pala je u prošloj godini 4,1 posto, na 3,64 milijarde eura, a gotovo isti pad zabilježila je i u češkoj jedinici Škodi, spustivši se na 712 milijuna eura, naveli su u godišnjem izvješću objavljenom u četvrtak.
Za kompaniju sada postaju važna tržišta "Azije, istočne Europe i Južne Amerike", rekao je Winterkorn, dodavši da će VW povećati proizvodnju u Kini. "Spremni smo za aktualnu situaciju", naglasio je.