Po njegovim riječima, pilot-projekt koji danas počinje i trajat će sljedeća tri mjeseca trebao bi povećati prisutnost policijskih službenika na terenu, smanjiti administrativne poslove i povećati ukupnu učinkovitost policije.
Svrha je projekta sa sadašnjim brojem zaposlenika u policijskoj postaji, po novom ustroju i organizaciji rada, provjeriti rad
policijske postaje u izravnom obavljanju policijskih i drugih poslova.
Ustroj treba prilagoditi tako da odgovara sigurnosnoj problematici, promijeniti negativan omjer voditelja u odnosu prema broju onih koji rade policijske poslove, povećati operativnu pokrivenost područja policijske postaje te smanjiti administrativno opterećenje i povećati operativno angažiranje policajaca, rekao je prilikom predstavljanja pilot-projekta Miroslav Puž.
Istaknuo je kako je to prvi put da će pratiti provedba pilot-projekta te da će prilikom ocjenjivanja i odluke o njegovoj budućnosti ključne biti informacije ljudi s terena i policijskih službenika u čijoj se postaji on provodi.
Iako se prvi rezultati tek očekuju, po Puževim riječima, očekivana korist od projekta trebala bi biti veća učinkovitost u suzbijanju kriminala, veći udio u radu na terenu, ravnomjeran rad službenika kroz smjene, manji materijalni troškovi poslovanja te veće zadovoljstvo policijskih službenika svojom ulogom i doprinosom.
Iako će se novim ustrojem policijske postaje zatvarati poslijepodne, to ne znači i manju dostupnost policije građanima budući da će se preko Centra 112 i operativno-komunikacijskog centra u svakom trenutku moći kontaktirati s policajcima na terenu.
Novi Marof, Čazma, Sveti Ivan Zelina i Zabok odabrani su za provedbu pilot-projekta zbog blizine Zagreba te na temelju pokazatelja i dosadašnjih rezultata rada, rekao je Puž.