Prihodi Coca-Cole porasli su u drugom tromjesečju oko 3 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 13,09 milijardi dolara, dok je čista dobit iznosila 2,79 milijardi dolara, otprilike isto kao i lani.
Obujam prodaje povećan je za 4 posto, pri čemu je prodaja u SAD-u porasla za 1, a u ostatku svijeta za 5 posto. Najveći rast prodaje, 12 posto, zabilježen je na području Afrike i Euroazije, a slijedi područje Pacifika, s rastom od 8 posto, i Latinske Amerike, s rastom od 3 posto.
No, zbog slabosti gospodarstava i hladnog vremena, u Europi je prodaja Coca-Cole u drugom tromjesečju pala za 4 posto.
Poslovodstvo Coca-Cole poručilo je da su izazovni gospodarski uvjeti ostavili traga na poslovanju kompanije.
„Svjesni smo da potrošači diljem svijeta i dalje osjećaju posljedice nastavka gospodarske neizvjesnosti u Europi, usporavanja rasta gospodarstva u Kini i sporog oporavka SAD-a", rekao je izvršni direktor Coca-Cole Muhtar Kent.
Analitičari kažu da je prodaja Coca-Cole u Europi bila slabija nego što se očekivalo, a vidljivo je i usporavanje rasta prodaje u Kini i Meksiku. No, ukupni su rezultati, kažu, bolji od očekivanja.
Zahvaljujući tome, u utorak je cijena dionice Coca-Cole na Wall Streetu porasla više od 1,5 posto.