Ulaganje je planirano za razdoblje od osam godina a iznos je tri milijarde dolara viši no što je prvobitno najavljeno.
Indija spada među najbrže rastuća potrošačka tržišta u svijetu i Coca-Colina prodaja na tamošnjem tržištu bilježi stabilan rast, iako njihov ključni brend Coke zaostaje za Pepsijem konkurenta Pepsicoa.
Većina analtičara slaže se u procjeni da udio Cokea u tamošnjem tržištu iznosi blizu devet posto dok je Pepsijev blizu 15 posto.
Coca-Colin je ukupni udio u indijskom tržištu ipak nešto veći od onog konkurenta Pepsicoa. Tako procjene u industriji pokazuju da Coca-Cola ima gotovo 58 posto udjela a Pepsico 38 posto.
Ključni je razlog uspjeh Coca-Colinih proizvoda poput Thums Upa i Spritea, dva najpopularnija gazirana pića u Indiji.
Coca-Cola je ove godine izvijestila da je njezina prodaja u Indiji u prvom tromjesečju poskočila za 20 posto u odnosu na isto razdoblje lani.