Podaci te agencije, koji se temelje na podacima MUP-a o novim registracijama, pokazuju da je u lipnju prodano 112 osobnih automobila manje nego u svibnju, dok je u odnosu na prošlogodišnji lipanj prodano 1.204 automobila manje.
Ukupno je u prvom polugodištu ove godine, po preliminarnim podacima, prodan 20.101 novi osobni automobil, što je 2.884 vozila, ili 12,5 posto manje nego u prvih šest mjeseci 2011.
Po podacima o prodaji u lipnju, najprodavanija marka u tom je mjeseci bio Volkswagen sa 658 prodanih vozila, što znači da je svaki peti novoregistrirani automobil u lipnju imao Volskwagenov znak.
Po broju prodanih vozila slijedi Opel sa 294 automobila i udjelom od 9 posto u ukupnom broju vozila prodanih u lipnju.
Na trećem je mjestu prodaje u lipnju Citroen s prodanih 285 vozila, što je udjel od 8,7 posto, a slijede Peugeot s udjelom od 8,6 posto i prodanih 280 vozila te Chevrolet s prodanih 200 vozila, što je udjel od 6,1 posto.
I po prodaji u prvom polugodištu prvo mjesto zauzima Volkswagen s prodanih 2.889 osobnih vozila, ili udjelom od 14,4 posto u ukupnom broju prodanih automobila u razdoblju siječanj-lipanj.
Na listi pet najprodavanijih marki slijede Peugeot s 1.744 vozila i udjelom od 8,7 posto, Opel sa 1.697 komada i udjelom 8,4 posto, Renault sa 1.528 vozila i udjelom 7,6 posto te Citroen s prodanih 1.503 vozila, što mu je osiguralo udjel od 7,5 posto.
Podaci agencije Promocija Plus pokazuju i da je u lipnju i u prvih šest mjeseci prodano više lakih komercijalnih vozila.
Takvih je vozila u lipnju prodano 417, što je 88 ili 26,7 posto više nego u svibnju, a ujedno je to i najveći mjesečni broj prodanih lakih komercijalnih vozila u ovoj godini.
U odnosu na lipanj prošle godine u ovogodišnjem je lipnju prodaja lakih komercijalnih vozila 2,2 posto viša.
Podaci za prvo polugodište pokazuju tek blagi rast prodaje, za oko jedan posto. Naime, u prvih je šest mjeseci ove godine prodano ukupno 1.928 lakih komercijalnih vozila, ili 19 vozila više nego u istom razdoblju lani.